Year of publication: | 2017 |
miz_nr_3_(49)_2017_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych - zastosowanie i ograniczenia(Scenario Approach in Marketing Research – Applications and Limitations) |
9 (9-17) | Ilona Bondos, Marcin Lipowski | More |
2. |
Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities |
7 (19-25) | Magdalena Maciaszczyk | More |
3. |
Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży(Using of the Observation Method in Research of Customer’s Behaviour in Sales Area) |
14 (27-40) | Kamila Szymańska | More |
4. |
Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych(Types of Big Data and their Use in Strategies of Marketing) |
12 (43-54) | Grażyna Golik-Górecka | More |
5. |
Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów – droga od danych do wiedzy(The Data Preparation for Analysis of E-customers – The Way from Data to Knowledge) |
11 (55-65) | Mariusz Łapczyński | More |
6. |
Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji(Methodological Aspects of Organizational Learning from Diversity) |
12 (67-78) | Barbara Mazur | More |
7. |
Ethnographic methods – a case study of gaining knowledge about consumers |
6 (79-84) | Magdalena Rzemieniak | More |
8. |
Neurobadania skuteczności reklamy ‒ przykłady zastosowań(Neuromarketing Research of Advertising Effectiveness ‒ Examples of Application) |
9 (85-93) | Beata Tarczydło | More |
9. |
Zaufanie w sieciach B+R ‒ perspektywa neuromarketingu(Trust in R&D Networks ‒ Neuromarketing Perspective) |
15 (97-111) | Katarzyna Róża Baran, Marek Jakubowski | More |
10. |
Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP(A Nationwide Market Research Project on the Use of CRM Concepts in the SME Sector) |
10 (113-122) | Agnieszka Bojanowska | More |
11. |
Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie(The Use of Intangible Resources in Service Organizations Based on Knowledge in the Digital Age on Selected Examples) |
13 (123-135) | Jacek Dziwulski | More |
12. |
Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia(The Assessment of the Sources of Financing the Health Care System) |
11 (137-147) | Wiesław Janik, Artur Paździor | More |
13. |
Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu – zbieranie i porządkowanie bibliografii(Trends Supporting Innovative Business Models – Bibliography Collecting and Ordering) |
14 (149-162) | Piotr Janulek | More |
14. |
Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych – różnice międzygeneracyjne(Improving Knowledge and Professional Skills ‒ Intergenerational Differences) |
17 (163-179) | Iwona Mendryk, Marzena Cichorzewska | More |
15. |
Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu(Application of Operational Controlling Tools in the Hospital) |
11 (181-191) | Artur Paździor, Gabriel Maj | More |
16. |
Sferyczny model komunikacji marketingowej(The Spheric Model of Marketing Communication) |
16 (193-208) | Barbara Szymoniuk | More |
17. |
Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych(Internet Information Resources and the Decisions of Medical Services Clients) |
10 (211-220) | Marta Cholewa-Wiktor | More |
18. |
Determinanty wyboru szkoły sztuki walki(Determinants of the Choice of Martial Art School) |
10 (221-230) | Mariusz Kubus | More |
19. |
Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów(Survey on Reception of Planned Product Obsolescence) |
14 (231-244) | Adam Ryś | More |
20. |
Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu ‒ badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina(Impact of Price Awareness on Product Perception ‒ Quasi-experimental Research on the Example of Red Wine) |
14 (245-258) | Monika Sak-Skowron, Monika Persona | More |
21. |
Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych(Product Innovations in Chocolate Manufacture Companies) |
14 (259-272) | Roksana Włodarczyk | More |
22. |
Efektywność inbound marketingu – wybrane problemy pomiarowe(The Efficiency of Inbound Marketing – Selected Measuring Problems) |
9 (273-281) | Joanna Wyrwisz | More |