Ekonomiczne Problemy Turystyki

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki

ISSN: 1644-0501     eISSN: 2353-3188     DOI: 10.18276/ept
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 2 (42) 2018

Rok wydania: 2018
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Turystyka winiarska - problemy terminologiczne, konsumenci i możliwości rozwoju

9 (9-17) ZBIGNIEW GŁĄBIŃSKI Więcej
2.

Konkurencyjność podmiotów sharing economy w turystyce

9 (19-27) Klaudyna Kowalska Więcej
3.

Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych

7 (29-35) Iryna Manchak, Katarzyna Sanak-Kosmowska Więcej
4.

Kontrowersyjne obszary rynku turystycznego

11 (37-47) Aleksander Panasiuk Więcej
5.

Preferencje turystów z Chin dotyczące wyboru atrakcji odwiedzanych w Europie

10 (49-58) Czesław Adamiak, Barbara Szyda, Anna Dubownik Więcej
6.

Wydatki na turystykę zorganizowaną polskich gospodarstw domowych w latach 2005-2015

9 (59-67) MAŁGORZATA ĆWIEK, AGNIESZKA WAŁĘGA Więcej
7.

Backpackerzy na australijskim rynku pracy. Innowacyjne rozwiązania

10 (69-78) JOLANTA BARBARA JABŁONKOWSKA Więcej
8.

Kooperacja w klastrach turystycznych

10 (79-88) KATARZYNA KŁADŹ-POSTOLSKA, MICHAŁ BIEGAJŁO Więcej
9.

Wykorzystanie outsourcingu w branży turystycznej (na przykładzie Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej)

9 (89-97) MICHAŁ KUCHARSKI, BRYGIDA GRZEGANEK-WIĘCEK, WOJCIECH CHUDY Więcej
10.

Turystyka senioralna w kontekście sytuacji materialnej polskich emerytów

8 (99-106) JULITA MARKIEWICZ-PATKOWSKA, SŁAWOMIR PYTEL, KRZYSZTOF WIDAWSKI, PIOTR OLEŚNIEWICZ Więcej
11.

Działalność instytucji otoczenia biznesu w zakresie wspierania rozwoju przedsiębiorstw instrumentami przemysłu spotkań

8 (107-114) LUIS OCHOA SIGUENCIA, ZOFIA GRÓDEK-SZOSTAK, AGNIESZKA CHĘCIŃSKA-ZAUCHA Więcej
12.

Kształceniowa funkcja wyjazdów turystycznych seniorów i młodzieży

9 (115-123) SŁAWOMIR PYTEL, ROMAN SZKUP Więcej
13.

Koopetycja na rynku usług hotelarskich na przykładzie aktywności grupy Polish Hoteliers

9 (125-133) Marta Sidorkiewicz Więcej
14.

Wykorzystanie metody IPA do oceny usług hotelu SPA Kazimierski Zdrój w Janowcu

10 (135-144) Andrzej Tucki, Andrzej Świeca, Jan Czeczelewski, Paulina Boruch Więcej
15.

Innowacje w usługach hotelarskich - analiza porównawcza rozwiązań innowacyjnych wdrażanych w wybranych hotelach województwa lubelskiego i małopolskiego

11 (145-155) JOANNA WALENCIUK, Anna Dłużewska Więcej
16.

Cele gospodarcze regionalnych organizacji turystycznych w Polsce

8 (157-164) WOJCIECH FEDYK Więcej
17.

Infrastruktura turystyczno-rekreacyjna narciarstwa w Polsce. wybrane aspekty

13 (165-177) AGNIESZKA GÓRKA-CHOWANIEC, MARCEL SZCZĘŚNIAK Więcej
18.

Euroregionalna współpraca miast podzielonych na zachodnim pograniczu Polski - znaczenie dla rozwoju turystyki

16 (179-194) MARIANNA GRETA, JACEK OTTO Więcej
19.

Znaczenie i rola drogi Świętego Jakuba w rozwoju turystyki międzynarodowej w strefie pogranicza Polski z Niemcami

13 (195-207) ALEKSANDRA JEZIERSKA-THÖLE, MIROSŁAW BICZKOWSKI, MARIE THÖLE Więcej
20.

Potencjał polskich miast pod względem zabytkowych tramwajów i ich wykorzystanie w turystyce

16 (209-224) Krzysztof Kołodziejczyk Więcej
21.

Atrakcje turystyczne dziedzictwa przemysłowego ziemi wałbrzyskiej

8 (225-232) Beata Rosicka Więcej
22.

Ocena kuchni śląskiej w aspekcie wzrostu atrakcyjności turystycznej regionu w opinii mieszkańców

8 (233-240) Romuald Szopa Więcej
23.

Znaczenie turystyki żeglarskiej w rozwoju lokalnej gospodarki na przykładzie gminy Darłowo

9 (241-249) JOLANTA ZIEZIULA, PIOTR NOWACZYK Więcej
24.

Znaczenie praktyk zagranicznych w rozwoju kompetencji zawodowych w hotelarstwie - ocena własna uczestników programów Olymp (Grecja) i Resort Leaders (USA)

14 (251-264) KATARZYNA LEBIEDOWICZ, ANNA DŁUŻEWSKA Więcej
25.

Zachowania konsumenta na rynku usług cateringowych na przykładzie cateringu dietetycznego

7 (265-271) EWA PYRZYŃSKA Więcej