Marketing i Zarządzanie

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2543-5574     DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 3 (53) 2018

Rok wydania: 2018
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
*

Strona tytułowa

2 (1-2) --- Więcej
*

Spis treści

2 (3-4) --- Więcej
*

Wstęp

1 (5-5) --- Więcej
1.

Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku nowych produktów żywnościowych z wykorzystaniem modelu Rogersa

10 (7-16) Joanna Bartkowicz Więcej
2.

Managing relationships with employees as company’s internal clients


(Zarządzanie relacjami z pracownikami jako klientami wewnętrznymi przedsiębiorstwa)
10 (17-26) Agnieszka Bojanowska Więcej
3.

Ewolucja znaczenia czynników rozwoju społeczno-gospodarczego w poszczególnych województwach w Polsce w latach 2006‒2016

9 (27-35) Rafał Czyżycki Więcej
4.

Wpływ audiomarketingu na decyzje zakupowe konsumentów

14 (37-50) Włodzimierz Deluga Więcej
5.

Ocena operatora logistycznego przez pracownika i jego rozwój

9 (51-59) Joanna Dyczkowska Więcej
6.

Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej

13 (61-73) Jacek Dziwulski, Robert Drabik Więcej
7.

Użyteczność neuromarketingu w badaniach postaw etnocentrycznych konsumentów żywności

11 (75-85) Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Rogala Więcej
8.

Regiony w Polsce i ich rozwój w ujęciu taksonomicznym

9 (87-95) Rafał Klóska Więcej
9.

Pomiar marketingu szeptanego warsztatów samochodowych

12 (97-108) Aleksander Lotko Więcej
10.

Innowacje proekologiczne w chińskim rolnictwie jako wyraz realizacji planu strategicznego na lata 2016‒2020

11 (109-119) Karolina Łopacińska Więcej
11.

Seniorzy jako konsumenci prywatnych usług zdrowotnych

12 (121-132) Beata Nowotarska-Romaniak, Julita Czyżewska Więcej
12.

Eventy jako sposób przyciągania mieszkańców i turystów

10 (133-142) Alina Oczachowska Więcej
13.

Turystyka zakupowa w ofercie biur podróży

8 (143-150) Beata Paliś Więcej
14.

Behaviour of young consumers and the seasonality of ice cream consumption


(Wpływ reklamy na sezonowość spożycia lodów przez młodych konsumentów)
12 (151-162) Agnieszka Palka Więcej
15.

Punkty różnicujące i punkty upodabniające w pozycjonowaniu suplementów diety

9 (163-171) Tomasz Sondej Więcej
16.

Komunikacja jako narzędzie kształtowania relacji z dostawcami w systemie zarządzania środowiskowego

16 (173-188) Agata Szkiel Więcej
17.

Marketing wirusowy w zarządzaniu organizacją. Wyniki badań

17 (189-205) Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior Więcej
18.

Zmiany dotyczące orientacji na klienta w systemach zarządzania akredytowanych laboratoriów

11 (207-217) Joanna Wierzowiecka Więcej
19.

Postawy i zachowania konsumentów w wieku 60+ wobec żywności funkcjonalnej

14 (219-232) Romuald Zabrocki, Anna Suszek Więcej
20.

Zachowania zakupowe pokoleń konsumentów w świetle rozwoju technologii

8 (233-240) Joanna Zjawin Więcej
21.

Apiterapia wśród konsumentów XXI wieku – badania wstępne

14 (241-254) Natalia Żak, Piotr Przybyłowski Więcej