Marketing i Zarządzanie

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2543-5574     DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 3 (53) 2018

Rok wydania: 2018
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku nowych produktów żywnościowych z wykorzystaniem modelu Rogersa

10 (7-16) Joanna Bartkowicz Więcej
2.

Managing relationships with employees as company’s internal clients


(Zarządzanie relacjami z pracownikami jako klientami wewnętrznymi przedsiębiorstwa)
10 (17-26) Agnieszka Bojanowska Więcej
3.

Ewolucja znaczenia czynników rozwoju społeczno-gospodarczego w poszczególnych województwach w Polsce w latach 2006‒2016

9 (27-35) Rafał Czyżycki Więcej
4.

Wpływ audiomarketingu na decyzje zakupowe konsumentów

14 (37-50) Włodzimierz Deluga Więcej
5.

Ocena operatora logistycznego przez pracownika i jego rozwój

9 (51-59) Joanna Dyczkowska Więcej
6.

Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej

13 (61-73) Jacek Dziwulski, Robert Drabik Więcej
7.

Użyteczność neuromarketingu w badaniach postaw etnocentrycznych konsumentów żywności

11 (75-85) Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Rogala Więcej