Marketing i Zarządzanie

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2353-2874     DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 3 (49) 2017

Rok wydania: 2017

Pliki opcjonalne

miz_nr_3_(49)_2017_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf Pobierz
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Podejście scenariuszowe w badaniach marketingowych - zastosowanie i ograniczenia

9 (9-17) Ilona Bondos, Marcin Lipowski Więcej
2.

Selected problems in marketing research on consumers with motor disabilities


(Wybrane problemy badań marketingowych nad konsumentami niepełnosprawnymi ruchowo)
7 (19-25) Magdalena Maciaszczyk Więcej
3.

Wykorzystanie metody obserwacji w badaniu zachowań klienta w miejscu sprzedaży

14 (27-40) Kamila Szymańska Więcej
4.

Rodzaje Big Data i ich wykorzystywanie w strategiach marketingowych

12 (43-54) Grażyna Golik-Górecka Więcej
5.

Przygotowanie danych do analizy zachowań e-klientów – droga od danych do wiedzy

11 (55-65) Mariusz Łapczyński Więcej
6.

Metodologiczne aspekty uczenia się z różnorodności organizacji

12 (67-78) Barbara Mazur Więcej
7.

Ethnographic methods – a case study of gaining knowledge about consumers


(Metody etnograficzne – studium przypadku zdobywania wiedzy o konsumencie)
6 (79-84) Magdalena Rzemieniak Więcej
8.

Neurobadania skuteczności reklamy ‒ przykłady zastosowań

9 (85-93) Beata Tarczydło Więcej
9.

Zaufanie w sieciach B+R ‒ perspektywa neuromarketingu

15 (97-111) Katarzyna Róża Baran, Marek Jakubowski Więcej
10.

Projekt ogólnopolskiego badania rynkowego dotyczącego wykorzystania koncepcji CRM w sektorze MSP

10 (113-122) Agnieszka Bojanowska Więcej
11.

Wykorzystanie zasobów niematerialnych w organizacjach usługowych opartych na wiedzy w erze cyfrowej na wybranym przykładzie

13 (123-135) Jacek Dziwulski Więcej
12.

Ocena źródeł finansowania systemu ochrony zdrowia

11 (137-147) Wiesław Janik, Artur Paździor Więcej
13.

Trendy wspierające innowacyjne modele biznesu – zbieranie i porządkowanie bibliografii

14 (149-162) Piotr Janulek Więcej
14.

Doskonalenie wiedzy i umiejętności zawodowych – różnice międzygeneracyjne

17 (163-179) Iwona Mendryk, Marzena Cichorzewska Więcej
15.

Zastosowanie narzędzi controllingu operacyjnego w szpitalu

11 (181-191) Artur Paździor, Gabriel Maj Więcej
16.

Sferyczny model komunikacji marketingowej

16 (193-208) Barbara Szymoniuk Więcej
17.

Internetowe zasoby informacji a decyzje klientów usług medycznych

10 (211-220) Marta Cholewa-Wiktor Więcej
18.

Determinanty wyboru szkoły sztuki walki

10 (221-230) Mariusz Kubus Więcej
19.

Badanie percepcji zjawiska planowego postarzania produktów

14 (231-244) Adam Ryś Więcej
20.

Wpływ świadomości ceny na spostrzeganie produktu ‒ badania quasi-eksperymentalne na przykładzie czerwonego wina

14 (245-258) Monika Sak-Skowron, Monika Persona Więcej
21.

Innowacje produktowe w przedsiębiorstwach wyrobów czekoladowych

14 (259-272) Roksana Włodarczyk Więcej
22.

Efektywność inbound marketingu – wybrane problemy pomiarowe

9 (273-281) Joanna Wyrwisz Więcej