Pedagogika Szkoły Wyższej

ISSN: 2083-4381     DOI: 10.18276/psw
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Lista wydań / 1/2017

Rok wydania: 2018
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Fenomenologia jako metoda myślenia – u podstaw warsztatu badań ejdetycznych

14 (9-22) Jarosław Gara Więcej
2.

Idea uniwersytetu katolickiego

7 (25-31) Paweł Kaźmierczak Więcej
3.

Biografia w uniwersum kształcenia akademickiego

9 (33-41) Dorota Sieroń-Gałusek Więcej
4.

VIII Polska Rama Kwalifikacji. Kształcenie badaczy czy transformatywnych praktyków?

11 (43-53) Anna Babicka-Wirkus, Lucie Bucharová Bucharová Więcej
5.

Przesłanie dydaktyki lotniczej II Rzeczypospolitej dla współczesnej „Szkoły Orląt”

10 (55-64) Andrzej Marciniuk Więcej
6.

Studenci o unikaniu porad

10 (67-76) Józef Kargul Więcej
7.

Jakie szanse rozwojowe stwarza uniwersytet „w kryzysie”? Z doświadczeń studentów pedagogiki

13 (77-89) Dorota Pauluk Więcej
8.

Samoocena studentów kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna w zakresie wybranych komponentów przygotowania muzycznego. Komunikat z badań

12 (91-102) Joanna Szczyrba-Poroszewska Więcej
9.

Samoświadomość studentów a ich opinie na temat współczesnej uczelni w świetle idei uniwersytetu Jerzego Brzezińskiego

17 (103-119) Janusz Ślusarski Więcej
10.

Od perkusji do orkiestry. Umiejętności studentów w zakresie stosowania instrumentów muzycznych w pracy z dziećmi w przedszkolu i w klasach I–III

10 (121-130) Monika Semik Więcej
11.

Nowa perspektywa praktycznego kształcenia nauczycieli

11 (133-143) Anna Kienig, Agnieszka Suplicka Więcej
12.

Nowe tendencje w rozwoju oprogramowania wspomagającego proces nauczania na podstawie projektu METATUTOR – innowacyjne oprogramowanie optymalizujące proces uczenia się na podstawie diagnozy metastrategii poznawczych użytkownika

4 (147-150) Tomasz Juńczyk, Kamila Piechowiak Więcej
13.

Recenzja książki: Anna Krajewska, Współdziałanie dydaktyczne nauczycieli akademickich i studentów a jakość kształcenia na przykładzie studiów pedagogicznych, Białystok 2016, ss. 433

6 (151-156) Teresa Joanna Andrzejewska Więcej