1. | Baranowski M., Kultura partycypacji a nowe media: między dobrostanem a stanem złobycia, „Zarządzanie w Kulturze” 2019, t. 20, nr 1. |
2. | Barta J., Markiewicz R., Prawo autorskie, Warszawa 2016. |
3. | Fink R., The Story of ORCH5, or, the Classical Ghost in the Hip-Hop Machine, „Popular Music” 2005, nr 3 (24), www.jstor.org/stable/3877522. |
4. | Gawlas K., Remiks – narzędzie w warsztacie kompozytorskim, w: M. Gulik, P. Kaucz, L. Onak (red.), Remiks: teorie i praktyki, Kraków 2011. |
5. | Ghazal N., Prawo do fonogramu w świetle ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Warszawa 2017. |
6. | Giesen B., Wojnicka E., Autorskie prawa osobiste, w: J. Barta (red.), System Prawa Prywatnego. Tom 13. Prawo autorskie i prawa pokrewne, Warszawa 2017. |
7. | Golat R., Komentarz do Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Warszawa–Jakatorów 2002. |
8. | Jenkins H. i in., Confronting the Challenges of Participatory Culture: Media Education for the 21st Century, Cambridge 2006. |
9. | Juściński P., Cyfrowy sampling utworów muzycznych w świetle prawa autorskiego i praw pokrewnych, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego” 2019, nr 1. |
10. | Laskowska E., Marcinkowska J., Preussner-Zamorska J., w: J. Barta (red.), System Prawa Prywatnego. Tom 13. Prawo autorskie, Warszawa 2017. |
11. | Łada P., Sztuka a prawo autorskie, Warszawa 2014. |
12. | Machała W., Sampling, „Monitor Prawniczy” 1999, nr 10. |
13. | Małek L., Cytat w świetle prawa autorskiego, Warszawa, 2011. |
14. | Mania G., Muzyka w prawie autorskim, Kraków 2020. |
15. | Markiewicz R., Ilustrowane prawo autorskie, Warszawa 2018. |
16. | Markiewicz R., Remiks a prawo autorskie, w: J.W. Adamowski i in. (red.), Miedzy Klio a Themis, Warszawa–Poznań 2016. |
17. | Maryl M., Teksty – kultury – uczestnictwa, w: A. Dąbrówka i in. (red.), Teksty kultury uczestnictwa, Warszawa 2016. |
18. | Michalak A. i in. (red.), Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Komentarz, Warszawa 2019. |
19. | Michalak A., Dozwolony użytek utworu audiowizualnego w reklamie, „Monitor Prawniczy” 2003, nr 2. |
20. | Nacher A., Remiks i mashup – o niełatwym współbrzmieniu dwóch cyberkulturowych metafor, „Przegląd Kulturoznawczy” 2011, nr 1 (9). |
21. | Niewęgłowski A. (red.), Prawo autorskie. Komentarz, Warszawa 2021. |
22. | Pacek G., Dozwolony użytek chronionych utworów, w: A. Michalak (red.), Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Komentarz, Warszawa 2019. |
23. | Pacek G., Wykorzystywanie przez prasę utworów chronionych prawem autorskim – wyjątki, wyłączenia i ograniczenia, Warszawa 2015. |
24. | Piesiewicz P.F., Utwór muzyczny i jego twórca, Warszawa 2009. |
25. | Sajewska D., Plata T. (red.), Re//mix: performans i dokumentacja, Warszawa 2014. |
26. | Sewerynik A., Utwór muzyczny jako przedmiot prawa autorskiego, Warszawa 2020. |
27. | Sieńczyło-Chlabicz J. (red.), Prawo własności intelektualnej. Teoria i praktyka, Warszawa 2021. |
28. | Szyjewska-Bagińska J., w: E. Ferenc-Szydełko (red.), Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Komentarz, wyd. 4, Warszawa 2021. |
29. | Ślęzak P., Dozwolony użytek chronionych utworów, w: P. Ślęzak i in. (red.), Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Komentarz, Warszawa 2017. |
30. | Wójtowicz E., Twórca jako postproducent – między postmedialnym remiksem a reprogramowaniem kultury, w: M. Gulik i in. (red.), Remiks: teorie i praktyki, Kraków 2011. |