Studia i Prace WNEiZ US

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

ISSN: 2080-4881     eISSN: 2300-4096
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Lista wydań / nr 39/2 2015
FUNKCJONALNOŚĆ NARZĘDZI GOOGLE W SEARCH ENGINE MARKETINGU

Rok wydania:2015
Liczba stron:14 (113-126)
Słowa kluczowe: marketing marketing internetowy pozycjonowanie stron WWW Search Engine Marketing (SEM)
Autorzy: Krzysztof Hauke
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Abstrakt

Strona internetowa (WWW) jest najlepszą formą wizytówki każdej firmy. Każdy, kto prowadzi działalność o charakterze biznesowym i nie tylko, stara się od samego początku widzieć swoje poczynania w zasobach sieci internetowej. Firmy wykorzystują możliwości nowych technologii do prowadzenia swojej działalności biznesowej.. Prowadzą działania marketingowe, aby osiągnąć zamierzony cel biznesowy. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie popularności strony, a zarazem firmy w Internecie jest jej pozycjonowanie. Od wielu lat stanowi to istotny aspekt każdej kampanii marketingowej prowadzonej w sieci. Celem artykułu jest wyspecyfikowanie najważniejszych narzędzi firmy Google do prowadzenia akcji marketingowych w firmie. Zastosowanie narzędzi na stronach WWW pozwoli na skuteczne pozyskiwanie nowych użytkowników korzystających z wyszukiwarek.
Pobierz plik

Plik artykułu

Bibliografia

1.Bonek T., Smaga M., Biznes w Internecie, Wolters Kluwer, Warszawa 2012.
2.Modrzewski P., Google AdWords w praktyce. Skuteczna reklama w Internecie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
3.Zastrożna M., Google Analytics dla marketingowców, Helion, Gliwice 2014.
4.http://ranking.pl/pl/rankings/search-engines-domains.html (dostęp 1.05.2014).
5.http://www.narzedziapozycjonerskie.pl (dostęp 13.03.2014).
6.http://seoway.pl/case-study/optymalizacja-kampanii-adwords (dostęp 17.04.2014).
7.http://sprawnymarketing.pl/artykuly/youtube-seo-jak-zgarnac-pierwsza-pozycjewykorzystujac-wideo/ (dostęp 1.05.2014).
8.http://www.ciekawytemat.hekko.pl/metody-zatrzymania-uzytkownikow-nastronie (dostęp 1.04.2014).
9.http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/wyszukiwarki/jak-wykorzystacgoogle-webmaster-tools-w-dzialaniach-seo-248138 (dostęp 15.04.2014).