Studia i Prace WNEiZ US

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

ISSN: 2080-4881     eISSN: 2300-4096     DOI: 10.18276/sip
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Lista wydań / nr 39/2 2015

Rok wydania: 2015

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

ROZWAŻANIA O WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMACH MARKETINGU

13 (11-23) Władysław Mantura Więcej
2.

RUTYNY WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI Z KLIENTEM – KONCEPTUALIZACJA I POMIAR

12 (25-36) Justyna Laskowska-Witek, Maciej Mitręga Więcej
3.

WPŁYW INNOWACJI NA KREOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA

12 (37-48) Sebastian Zupok Więcej
4.

ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W PRZEDSIĘBIORSTWIE W KONTEKŚCIE ROZWOJU KLASY KREATYWNEJ

12 (49-60) Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska Więcej
5.

MOTYWACJA PRACOWNIKÓW A SATYSFAKCJA KLIENTÓW. UJĘCIE EMPIRYCZNE Z PERSPEKTYWY DWÓCH SEKTORÓW GOSPODARCZYCH

14 (61-74) Marcin Gąsior Więcej
6.

POMIAR EFEKTYWNOŚCI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W PRAKTYCE PRZEDSIĘBIORSTW – WYBRANE PROBLEMY

14 (75-88) Małgorzata Karpińska-Krakowiak Więcej
7.

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO PROWADZĄCYCH SPRZEDAŻ WIELOKANAŁOWĄ

10 (89-98) Marek Drzazga Więcej
8.

WSPÓŁPRACA W OBSZARZE ZARZĄDZANIA MARKĄ W KONTEKŚCIE GLOBALIZACJI

14 (99-112) Magdalena Grębosz, Jacek Otto Więcej
9.

FUNKCJONALNOŚĆ NARZĘDZI GOOGLE W SEARCH ENGINE MARKETINGU

14 (113-126) Krzysztof Hauke Więcej
10.

MODELE PLS-PM I ICH ZASTOSOWANIA W PREDYKCJI I WYJAŚNIANIU ZJAWISK EKONOMICZNYCH

12 (127-138) Adam Sagan Więcej
11.

KONSUMPCJA KOLABORATYWNA – WYZWANIA POMIAROWE I MENEDŻERSKIE W KONTEKŚCIE TZW. RIDE SHARING

12 (139-150) Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga Więcej
12.

ŹRÓDŁA SUKCESU RYNKOWEGO – MODEL TEORETYCZNY I WERYFIKACJA EMPIRYCZNA

14 (153-166) Robert Kozielski Więcej
13.

ROLA PARTNERSTW BIZNES – NAUKA W PROCESIE TRANSFERU TECHNOLOGII

14 (167-180) Honorata Howaniec, Olga Okrzesik Więcej
14.

CD NIWA JAKO PLATFORMA WSPÓŁPRACY BIZNESU I NAUKI

14 (181-194) Krystyna Dziubich, Henryk Krawczyk, Beata Krawczyk-Bryłka Więcej
15.

BUDOWANIE ZAUFANIA ORGANIZACYJNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE

12 (195-206) Barbara Józefowicz Więcej
16.

MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM JAKO PROCES DOSKONALENIA BIZNESU

14 (207-220) Stanisław Kaczmarczyk Więcej
17.

MARKETING ZINTEGROWANY W SIECIACH ORGANIZACYJNYCH

14 (221-234) Stanisław Skowron Więcej
18.

KREACJA I TRANSFER WIEDZY W SIECIACH ORGANIZACJI USŁUG PROFESJONALNYCH

14 (235-248) Sławomir Smyczek Więcej
19.

MIEJSCE ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI (CRM) W ZARZĄDZANIU DZIAŁALNOŚCIĄ MARKETINGOWĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE

12 (249-260) Agnieszka Bojanowska Więcej
20.

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W RELACJI Z KLIENTAMI FIRM UBEZPIECZENIOWYCH W KONTEKŚCIE KONCEPCJI POSTRZEGANEJ SPRAWIEDLIWOŚCI

12 (261-272) Malwina Berger, Maciej Mitręga Więcej
21.

PERCEPCJA JAKOŚCI USŁUG ZDROWOTNYCH W UJĘCIU RELACYJNYM

12 (273-284) Grzegorz Zieliński Więcej
22.

MORFOLOGIA WIĘZI RELACYJNYCH W INSTYTUCJACH SŁUŻBY ZDROWIA

14 (285-298) Ewa Nowakowska Więcej
23.

GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU RELACJAMI Z KLIENTAMI W USŁUGACH SPORTOWO-REKREACYJNYCH

14 (299-312) Agnieszka Widawska-Stanisz Więcej
24.

TARGI GOSPODARCZE W DOBIE MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ

14 (313-326) Anita Proszowska Więcej
25.

WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ OŚRODKÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE

12 (327-338) Aleksandra Całka Więcej
26.

INBOUND MARKETING W BUDOWANIU WIZERUNKU MARKI W SIECI. STUDIUM PRZYPADKU

14 (339-352) Beata Tarczydło Więcej
27.

ROZWÓJ I ZNACZENIE MARKI WŁASNEJ

14 (353-366) Magdalena Kowalska Więcej
28.

MODELE SEM W BADANIACH MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

14 (367-380) Łukasz Skowron Więcej
29.

INSTRUMENTY MARKETINGU PERSONALNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH I USŁUGOWYCH

12 (381-392) Mariola Grzybowska-Brzezińska Więcej
30.

KONCEPCJA WARTOŚCI W RELACJACH PRACOWNIK – ORGANIZACJA

14 (393-406) Edyta Rudawska Więcej
31.

ROLA MARKETINGU MOBILNEGO W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA

14 (407-420) Ewa Frąckiewicz Więcej
32.

STRATEGIE MARKETINGOWE POLSKICH MAREK MODOWYCH W KONTEKŚCIE EKSPANSJI NA RYNKI ZAGRANICZNE

14 (421-434) Barbara Mróz-Gorgoń Więcej
33.

DZIAŁANIA OFERENTÓW PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (NIE)OCZEKIWANE PRZEZ NABYWCÓW

12 (435-446) Agnieszka Izabela Baruk Więcej
34.

POSTRZEGANIE WYBRANYCH ELEMENTÓW MARKETINGOWEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW REGIONALNYCH I TRADYCYJNYCH

12 (447-458) Anna Iwanicka Więcej
35.

KONSUMENT MULTIKANAŁOWY – PRZYCZYNY I IMPLIKACJE ZJAWISKA

12 (459-470) Marcin Lipowski Więcej
36.

EFEKT ROPO W PROCESIE ZAKUPOWYM MŁODYCH KONSUMENTÓW

12 (471-482) Agnieszka Panek, Joanna Wyrwisz Więcej
37.

RECENZJA Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Zarządzanie marketingiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2014

4 (485-488) Edyta Rudawska Więcej