Marketing i Zarządzanie

Vorher: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/miz.2017.48-20
CC BY-SA   Open Access 

Liste der Ausgaben / nr 2 (48) 2017
Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami

Autoren: Urszula Chrąchol-Barczyk
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Schlüsselbegriffe: budowanie relacji karty rabatowe student młodzi ludzie
Data publikacji całości:2017
Seitenanzahl:9 (215-223)
Klasyfikacja JEL: M31
Cited-by (Crossref) ?:

Abstract

Problematyka artykułu oscyluje wokół zagadnienia kart rabatowych, które uczelnie wyższe czy miasta wprowadzają jako kolejne narzędzie do budowania relacji z grupą młodych ludzi. Koncepcje tego narzędzia są najczęściej takie same, różni je liczba partnerów oferujących określone usługi, rabaty oraz organizator karty. Celem artykułu jest analiza wybranych przykładów realizacji kart rabatowych adresowanych do różnych grup młodych ludzi oraz stwierdzenie, czy stanowią one narzędzie budowania relacji. W artykule przedstawiono wyniki pilotażowych badań własnych przeprowadzonych wśród grup studenckich Wydziału, przed wdrożeniem karty rabatowej Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
herunterladen

Artikeldatei

Bibliographie

1.Burska-Wojtuńska, A. (2011). Popularność kart programów lojalnościowych w Polsce. Kraków: Pallad Media S.C.
2.Dejnaka, A. (2007). Budowanie lojalności klientów. Gliwice: Wydawnictwo Onepress.
3.Karta absolwenta UMK (2017). Pobrano z: https://absolwent.umk.pl/byc_absolwentem/karta.
4.Karta rabatowa Młodzi w Łodzi (1.05.2017). Pobrano z: https://mlodziwlodzi.pl/kartarabatowa.
5.Kilka słów o programie „Absolwent UMK” (1.05.2017). Pobrano z: https://absolwent.umk.pl/byc_absolwentem/o_programie.
6.Kotler, Ph. (1994). Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola. Warszawa: Gebethner & S-ka.
7.Łapeta, A. (2008). Praktyczny kurs budowania lojalności klientów. Tom 3. Ostrołęka: Wydawnictwo Informedia.
8.Program rabatowy (1.05.2017). Pobrano z: www.wsb.pl/torun/studenci/nie-tylko-studia/program-rabatowy
9.Rudawska, E. (2009). Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.