Erscheinungsjahr: | 2017 |
miz_nr_2_(48)_2017_miz48-red_i_tytulowa.pdf | Pobierz |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland(Etnocentryzm konsumencki na rynku żywności ekologicznej w Polsce) |
10 (11-20) | Paweł Bryła | mehr |
2. |
Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych |
10 (21-30) | Rafał Czyżycki | mehr |
3. |
Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy |
11 (31-41) | Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Kinga Ossowska | mehr |
4. |
Młodzież wobec wyzwań współczesności |
9 (43-51) | Alina Oczachowska | mehr |
5. |
Making purchase decisions on ice cream market(Podejmowanie decyzji zakupowych na rynku lodów) |
10 (53-62) | Agnieszka Palka | mehr |
6. |
Determinanty stylu życia młodych konsumentów |
9 (63-71) | Wanda Patrzałek | mehr |
7. |
Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce |
11 (73-83) | Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska | mehr |
8. |
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej |
10 (85-94) | Millena Ruszkowska, Joanna Bartkowicz | mehr |
9. |
Zachowania konsumentów na rynku second hand |
10 (95-104) | Agnieszka Rybowska | mehr |
10. |
Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków |
12 (105-116) | Renata Seweryn | mehr |
11. |
Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich |
14 (117-130) | Natalia Żak | mehr |
12. |
Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów |
8 (133-140) | Ewa Jerzyk | mehr |
13. |
Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw |
13 (141-153) | Magdalena Kalińska-Kula | mehr |
14. |
Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych |
10 (157-166) | Renata Nestorowicz, Sylwester Białowąs | mehr |
15. |
Analiza rynku przypraw w Polsce |
9 (167-175) | Joanna Newerli-Guz | mehr |
16. |
Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych |
12 (177-188) | Józef Perenc | mehr |
17. |
Food dangerous for the consumer in INFOSAN events(Żywność niebezpieczna dla konsumenta w zdarzeniach sieci INFOSAN) |
8 (189-196) | Marcin Pigłowski | mehr |
18. |
Konsument na rynku globalnym – analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego |
8 (197-204) | Adam Sagan | mehr |
19. |
Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego |
8 (207-214) | Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka | mehr |
20. |
Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami |
9 (215-223) | Urszula Chrąchol-Barczyk | mehr |
21. |
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce |
8 (225-232) | Dariusz Oczachowski | mehr |
22. |
Budowanie lojalności polskich konsumentów – czy potrzebna jest redefinicja? |
10 (233-242) | Anetta Pukas | mehr |
23. |
Determinanty satysfakcji z pracy – studium teoretyczne |
11 (243-253) | Monika Sak-Skowron | mehr |
24. |
Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie |
10 (255-264) | Paweł Waniowski | mehr |
25. |
How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity(Jak zaangażować konsumenta we współtworzenie innowacji? Implikacje dla działalności marketingowej) |
10 (265-274) | Monika Zajkowska | mehr |
26. |
Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością |
11 (277-287) | Piotr Cyrek | mehr |
27. |
Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta |
12 (289-300) | Marcin Gąsior | mehr |
28. |
Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych |
10 (301-310) | Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Czuba | mehr |
29. |
Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności |
11 (311-321) | Agata Szkiel | mehr |
30. |
Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym |
10 (323-332) | Joanna Wierzowiecka | mehr |
31. |
Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów |
11 (335-345) | Joanna Dyczkowska | mehr |
32. |
Usługi rekreacyjne fitness – cechy usług jako wartości dla klienta |
9 (347-355) | Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak | mehr |
33. |
Strategie marek na rynku napojów energetycznych |
15 (357-371) | Jarosław A. Kowalski | mehr |
34. |
Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju |
13 (373-385) | Robert Maik | mehr |
35. |
Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń |
9 (387-395) | Beata Nowotarska-Romaniak | mehr |
36. |
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz |
9 (397-405) | Mirosława Pluta-Olearnik | mehr |
37. |
Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce |
19 (407-425) | Paweł de Pourbaix, Lucyna Daleka | mehr |