Marketing i Zarządzanie

Vorher: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2543-5574    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Redakteure

Chefredakteur: Prof. Grażyna Rosa, Universität Szczecin
Themen Redakteure: Dr. Agnieszka Smalec, Dr. Izabela Ostrowska, Dr. Leszek Gracz, Universität Szczecin
Statistische Herausgeber: Dr. habil. Rafał Klóska, Universität Szczecin

 

Wissenschaftlicher Rat

Eva Cudlinova – University of South Bohemia in České Budějovice, Tschechische Republik
Wojciech Drożdż – Uniwersytet Szczeciński, Polen
Elena Horská – Slovak University of Agriculture in Nitra, Slowakei
Petra Jordanov – Fachhochschule Stralsund, Deutschland
József Lehota – Szent Istvan University, Ungarn
Krystyna Mazurek-Łopacińska – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Polen
Beata Meyer – Uniwersytet Szczeciński, Polen
José Antonio Ordaz Sanz – Universidad Pablo de Olavide, Spanien
Małgorzata Porada-Rochoń – Uniwersytet Szczeciński, Polen
Grażyna Rosa – Uniwersytet Szczeciński, Polen
Valentina Simkhovich – Bielarus State Economic University, Weißrussland
Dagmar Škodová Parmová – University of South Bohemia in České Budějovice, Tschechische Republik
Chrsitian Wey – Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf, Deutschland

Wydawca

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego