1. | Balcerzak, M. (2013). Planeta Korporacja. Jak przetrwać, zrobić karierę, zostać prezesem. Warszawa: |
2. | The Facto. |
3. | Ciechanowska, D. (2009). Samokierowane uczenie się (Self-Directed Learning) jako wartość |
4. | kształcenia akademickiego. W: D. Ciechanowska (red.), Studiowanie dla społeczeństwa wiedzy |
5. | (s. 193–208). Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit. |
6. | Czerepaniak-Walczak, M. (2013a). Autonomia w kolorze sepii w inkrustowanej ramie KRK. |
7. | O procedurach i treściach zmiany w edukacji akademickiej. W: M. Czerepaniak-Walczak |
8. | (red.), Fabryki dyplomów czy universitas? O „nadwiślańskiej” wersji przemian w edukacji akademickiej |
9. | (s. 29–56). Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”. |
10. | Czerepaniak-Walczak, M. (2013b). Wprowadzenie. W: M. Czerepaniak-Walczak (red.), Fabryki |
11. | dyplomów czy universitas? O „nadwiślańskiej” wersji przemian w edukacji akademickiej (s. 10–26). |
12. | Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”. |
13. | Dziaczkowska, L. (2009). Mądrość i dyplom – oblicza studiowania. W: D. Ciechanowska. (red.), |
14. | Studiowanie dla społeczeństwa wiedzy (s. 184–192). Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit. |
15. | Harasim, W. (2013). Zarządzanie zasobami ludzkimi i kapitałem. W: W. Harasim (red.), Człowiek |
16. | i organizacja XXI wieku (s. 8–43). Warszawa: Wyższa Szkoła Promocji. |
17. | Hessen, S. (1997). Dzieła wybrane. T. 1: Podstawy pedagogiki. Warszawa: Wydawnictwo „Żak”. |
18. | Kanasiecka-Falbierska, K. (2013). Młodzież akademicka. Aktualność Bourdieu’owskiej dystynkcji. |
19. | W: M. Czerepaniak-Walczak (red.), Fabryki dyplomów czy universitas? O „nadwiślańskiej” |
20. | wersji przemian w edukacji akademickiej (s. 300–311). Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”. |
21. | Kubinowski, D. (2013). Idiomatyczność, synergia, emergencja. Rozwój badań jakościowych w pedagogice |
22. | polskiej na przełomie XX i XXI wieku. Lublin: Wydawnictwo Makmed. |
23. | Kwiek, M. (2015). Uniwersytet w dobie przemian. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
24. | Melosik, Z. (1995). Postmodernistyczne kontrowersje wokół edukacji. Toruń–Poznań: „Edytor”. |
25. | Murawska, A. (2007). Uniwersytet jako przestrzeń kultury – płonne nadzieje? Niespełnione |
26. | obietnice? W: J. Rutkowiak, D. Kubinowski, M. Nowak (red.), Edukacja, moralność, sfera publiczna. |
27. | Materiały z VI Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego PTP (s. 316–327). Lublin: Oficyna |
28. | Wydawnicza „Verba”. |
29. | Słownik PWN (2018a). Hasło: korporacja. Pobrane z: https://sjp.pwn.pl/sjp/korporacja;2564728. |
30. | html (30.10.2018). |
31. | Słownik PWN (2018b). Hasło: studiować. Pobrane z: https://sjp.pwn.pl/sjp/;2576386 (30.10.2018). |
32. | Szwabowski, O. (2014). Uniwersytet – fabryka – maszyna. Uniwersytet w perspektywie radykalnej. |
33. | Warszawa: Instytut Wydawniczy Książka i Prasa. |
34. | Tokarski, J. (red.), (1989). Słownik wyrazów obcych PWN. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe |
35. | PWN. |
36. | Zielewski, P. (2018). Oto praca jak marzenie. Ranking najlepszych pracodawców w Polsce. Pobrane z: |
37. | https://www.forbes.pl/kariera/najlepsi-pracodawcy-w-polsce-ranking-forbesa-za-2017- |
38. | rok/15rp9v0 (12.02.2018). |