1. | Bloom, A. (2012). Umysł zamknięty. O tym, jak amerykańskie szkolnictwo wyższe zawiodło demokrację i zubożyło dusze dzisiejszych studentów. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka. |
2. | Bruner, J.S. (2006). Kultura edukacji. Kraków: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Nauko- wych Universitas. |
3. | Hipsz, N. (2013). Studia wyższe – dla kogo, po co i z jakim skutkiem? CBOS, BS/92/2013. |
4. | Malewski, M. (2016). Kulturowe konteksty koncepcji lifelong learning. Teraźniejszość – Człowiek – |
5. | Edukacja, 19, 4 (76), 45–56. |
6. | Onet Biznes (2016). Jaka kariera czeka absolwentów studiów w Polsce? Badanie SWR na zlecenie Co- |
7. | ders Lab Foto: Shutterstock. Pobrano z: http://biznes.onet.pl/praca/jaka-kariera-czeka-ab- |
8. | solwentow-studiow-w-polsce/k2ndq7 (30.06.2016). |
9. | Reed, M.S., Graves, A., Dandy, N., Posthumus, H., Hubacek, K., Moriss, J., Prell, K., Quinn, |
10. | C.H., Stringer, L.C. (2009). Who’s in and why? A typology of stakeholder analysis methods |
11. | for natural resource management. Journal of Environmental Management, 90, 1933–1949. Twardowski, K. (1933). O dostojeństwie Uniwersytetu. Poznań: Uniwersytet Poznański, Rolnicza |
12. | Drukarnia i Księgarnia Nakładowa. |