1. | Brown G., Atkins M., Effective teaching in higher education, Routledge, Londyn–New York 2002. |
2. | Fortuna P., Studium przypadku w praktyce szkoleniowej, GWP, Sopot 2009. |
3. | Heuer R.J. Jr.,. Pherson R.H, Structured Analytical Techniques for Intelligence Analysis, CQ Press, Washington 2010. |
4. | Gałek P, Jak nie utrudniać sobie pracy. O precyzyjnym podawaniu instrukcji w grach szkoleniowych, w: Vademecum trenera, red. A. Kuźniak, Księgarnia Akademicka, Kraków 2012, s. 117–124. |
5. | Legutko R., Sokrates, Wyd. Zysk i S-ka, Poznań 2013, s. 54, 55. |
6. | Lubecka J., Dańda A., Casebook. Metodologia tworzenia case study, Kraków 2010. |
7. | Pobojewska A., Waga pytań w procesie edukacji, http://kronika.uni.lodz.pl/pliki/waga-pyta-w-procesie-edukacji1-te¬kst-zainspirowany-cwiczeniem-berri-hessena-oraz-roberta-pilata.pdf. |
8. | Pohlmann T., N.M. Thomas, Relearning the Art of Asking Questions, https://hbr.org/2015/03/relearning-the-art-of¬-asking-questions. |
9. | Rothstein D., Santana L., Make just one change. Teach students to ask their own questions, Harvard Education Press, Harvard 2011. |
10. | Rothstein D., Santana L., Sharing the Power of the Question, http://www.ascd.org/ascd-express/vol7/713-rothstein. aspx. |
11. | Spitzer M., Jak uczy się mózg, tłum. Małgorzata Guzowska-Dąbrowska, PWN, Warszawa 2012, s. 145. |
12. | Taboł S., Uwagi o myśli pedagogicznej Sokratesa, „Kultura i Wychowanie” nr 4 (2), 2012, s. 49–62. |
13. | Żylińska M., Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi, Wyd. Nauk. Uniw. Mikołaja Kopernika, To¬ruń 2013, s. 41. |