Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Currently: Marketing i Zarządzanie

ISSN: 1509-0507     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/pzfm.2015.39-19
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Issue archive / ZN 866 PZFiM nr 39
Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej
(Logistics and Marketing as a Tool for Improving the Functioning of Polska Fundacja Ekologiczna [Polish Environmental Foundation])

Authors: Józef Perenc
Uniwersytet Szczeciński
Keywords: balance sheets logistics marketing foundation ecology
Data publikacji całości:2015
Page range:12 (233-244)
Cited-by (Crossref) ?:

Abstract

The paper presents the objectives, tasks and basic functions and conditions of functioning of Polska Fundacja Ekologiczna [Polish Ecological Foundation]. Foundation’s economic and financial results are evaluated on the basis of the balance sheets and income statement. The paper also indicates the need of further improvement of the logistics and marketing tools in the functioning of the foundation, especially in the organization of cyclical environmental fair.
Download file

Article file

Bibliography

1.Abt S., Woźniak H., Podstawy logistyki, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1993.
2.Amstrong G., Kotler Ph., Marketing, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012.
3.Biała księga. Europejska polityka transportowa 2010. Czas na podjęcie decyzji, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2002.
4.Hutt M.D., Speh T.W., Zarządzanie marketingiem Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1997.
5.II Międzynarodowe Forum Ekologiczne, http://forum-ekologiczne.pl/o-forum/.
6.Instrumenty zarządzania logistycznego, red M. Ciesielski, PWE, Warszawa 2006.
7.Jeszka A.M., Sektor usług logistycznych w teorii i praktyce, Difin, Warszawa 2013.
8.Zarzadzanie marketingowe, red G. Rosa, C.H. Beck Warszawa 2012.