Year of publication: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Opakowanie jako źródło informacji o produktach żywnościowych(Packaging as a Source of Information about Food Products) |
14 (9-22) | Piotr Cyrek | More |
2. |
Wzorce męskości w komunikacji marki(Masculinity Patterns and Brand Communication) |
10 (23-32) | Monika Hajdas | More |
3. |
Podstawowa klasyfikacja komunikacji marketingowej(The Basic Classification of Marketing Communication) |
12 (33-44) | Stanisław Kaczmarczyk | More |
4. |
Reklama żywności – postawy i zachowania konsumentów(Food Advertising – Consumers’ Attitudes and Behavior) |
10 (45-54) | Witold Kozirok | More |
5. |
Praktyka informowania o jakości produktów w reklamie telewizyjnej(The Practice of Informing about the Quality Of Products in TV Advertisements) |
12 (55-66) | Robert Maik | More |
6. |
Wybrane aspekty marketingu w usługach turystycznych(The Chosen Aspects of Marketing in Touristic Services) |
16 (67-82) | Alina Oczachowska | More |
7. |
„Zyskowny klient” i „natrętna komunikacja” we współczesnym marketingu(„Profitable Customer” and „Persistent Communication” in Modern Marketing) |
14 (83-96) | Dariusz Oczachowski | More |
8. |
Kierunki rozwoju działań merchandisingowych w drugiej dekadzie XXI wieku(Development Trends in Merchandise Activities in the Second Decade of 21st Century) |
10 (97-106) | Beata Tarczydło | More |
9. |
Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych(The Effects of Blogger Recommendations on Young Adults’ Online Purchase Intention) |
12 (109-120) | Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka | More |
10. |
Ambient marketing jako innowacyjna forma komunikacji z klientem(Ambient Marketing as an Innovative Form of Communication with the Customer) |
12 (121-132) | Włodzimierz Deluga | More |
11. |
Kreatywność w marketingu produktów sektora przemysłów kreatywnych(Creativity in the Product Marketing of the Cultural and Creative Industry) |
10 (133-142) | Sławomir Kotylak | More |
12. |
Wirtualizacja komunikacji marketingowej w kontekście przemian pokoleniowych i zmian stylów życia(Virtualization of Marketing Communication in the Context of Population and Lifestyle Changes) |
12 (143-154) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | More |
13. |
Kreowanie wizerunku marki offline a online(Offline and Online Brand Image Creation) |
12 (155-166) | Aleksandra Całka, Barbara Mróz-Gorgoń | More |
14. |
Użytkownik social media i wzory jego zachowań konsumenckich na rynku turystyki muzealnej(A Social Media User and Patterns of their Consumer Behavior on the Museum Tourism Market) |
14 (167-180) | Agata Niemczyk | More |
15. |
Rozwój internetowych zakupów grupowych(The Development of Internet Group Buying) |
12 (181-192) | Grzegorz Szymański | More |
16. |
Determinanty skutecznych negocjacji biznesowych(Factors of Effective Business Negotiations) |
10 (195-204) | Magdalena Kalińska-Kula | More |
17. |
Relacje między uczestnikami łańcucha dostaw żywności – ocena stanu i działań podejmowanych dla ograniczania nieuczciwych praktyk handlowych(Relationships between Participants of the Food Supply Chain – Assessment of the State and Measures Undertaken to Reduce Unfair Trade Practices) |
12 (205-216) | Urszula Kłosiewicz-Górecka | More |
18. |
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw chińskich na rynku europejskim w kontekście budowania ich pozycji konkurencyjnej(Mergers and Acquisitions of Chinese Companies on the European Market in the Context of Building their Competitive Position) |
16 (217-232) | Karolina Łopacińska | More |
19. |
Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej(Logistics and Marketing as a Tool for Improving the Functioning of Polska Fundacja Ekologiczna [Polish Environmental Foundation]) |
12 (233-244) | Józef Perenc | More |
20. |
Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych(The Impact of the Entry of a New Company to the Lublin Shopping Centers Sector on the Perception of Current Market Players) |
12 (245-256) | Łukasz Skowron | More |
21. |
Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym(Key Marketing Processes and their Role in Marketing Channel) |
10 (257-266) | Stanisław Skowron | More |
22. |
Opinie menedżerów na temat barier działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – wyniki badań(Managers Opinions on Barriers of Enterprises’ Innovative Activities – Results of Survey) |
10 (267-276) | Urszula Szulczyńska | More |