Erscheinungsjahr: | 2015 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Statystyczna analiza rozwoju regionalnego w Polsce |
212 (9-220) | Rafał Klóska | mehr |
2. |
Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu |
12 (21-32) | Mariola Łuczak | mehr |
3. |
Sustainable City Marketing: a Modern Management Model(Zrównoważony marketing miasta: nowoczesny model zarządzania) |
10 (33-42) | Agnieszka Łukasiewicz-Kamińska | mehr |
4. |
Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego |
12 (43-54) | Piotr Kułyk, Mariola Michałowska, Paulina Paluszkiewicz | mehr |
5. |
Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa |
16 (55-70) | Beata Paliś | mehr |
6. |
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko |
12 (71-82) | Grażyna Rosa | mehr |
7. |
Budownictwo pasywne elementem modelu M ekorozwoju oraz filarem wizerunku Wrocławia i Dolnego Śląska |
16 (83-98) | Kornelia Kwiecińska, Łukasz Szałata, Kamil Wiśniewski, Jerzy Zwoździak | mehr |
8. |
Nowoczesna obsługa pacjenta |
10 (101-110) | Iwona Czerska | mehr |
9. |
Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit |
12 (111-122) | Jacek Dziwulski | mehr |
10. |
Komunikacja naukowców z przedsiębiorstwami: różnice w sposobach upowszechniania wyników badań przez kobiety i mężczyzn |
12 (123-134) | Marzena Feldy | mehr |
11. |
The Evaluation of the Use of Mobile Apps by Citizens of Polish Voivodeships Cities(Ocena wykorzystania aplikacji mobilnych przez mieszkańców polskich miast wojewódzkich) |
12 (135-146) | Leszek Gracz | mehr |
12. |
Nowoczesne rozwiązania w usługach publicznych na przykładzie miejskiej karty elektronicznej |
14 (147-160) | Barbara Kos | mehr |
13. |
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit |
10 (161-170) | Joanna Kos-Łabędowicz | mehr |
14. |
Umiędzynarodowienie komunikacji uczelni w wirtualnej przestrzeni |
12 (171-182) | Mirosława Pluta-Olearnik | mehr |
15. |
Problemy komunikacji marketingowej w branży rolniczej na przykładzie targów i wystaw handlowych |
10 (183-192) | Magdalena Rzemieniak | mehr |
16. |
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu |
14 (193-206) | Agnieszka Smalec | mehr |
17. |
Social media w komunikacji marketingowej wykorzystywane przez polskie urzędy wojewódzkie w promocji zdrowia |
10 (207-216) | Tomasz Holecki, Katarzyna Lar, Magdalena Syrkiewicz-Świtała | mehr |
18. |
City placement w promocji Lublina |
10 (217-226) | Joanna Wyrwisz | mehr |
19. |
Administracja publiczna na rzecz rozwoju gospodarki regionu – wybrane problemy kształtowania współpracy z MSP w regionie łódzkim |
10 (229-238) | Mirella Barańska-Fischer | mehr |
20. |
Satysfakcja i lojalność członkowska w zarządzaniu rozwojem klastra |
18 (239-256) | Bogusław Bembenek | mehr |
21. |
Kreowanie sylwetki absolwenta uczelni wychowania fizycznego – perspektywa studenta i nauczyciela |
14 (257-270) | Krystyna Buchta, Małgorzata Skiert, Maria Anna Turosz | mehr |
22. |
Oczekiwania dolnośląskich podmiotów medycznych względem klastra turystyki medycznej w świetle badań empirycznych |
8 (271-278) | Marcin Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla | mehr |
23. |
Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości |
10 (279-288) | Marta Kawa, Wiesława Kuźniar | mehr |
24. |
Badanie i kreowanie satysfakcji obywatela/klienta w administracji publicznej – możliwości i ograniczenia |
12 (289-300) | Anetta Pukas | mehr |