1. | Button, K. (2010). Transport Economics. Cheltenham: Edward Elgar Publishing Ltd. |
2. | Estache, A., Rus de, G. (red.). (2000). Privatization and Regulation of Transport Infrastructure. Guidelines for Policymakers and Regulators. Washington: The World Bank Institute. |
3. | Gorlewski, B. (2012). Kolej dużych prędkości. Uwarunkowania ekonomiczne. Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH. |
4. | Grosso, M. (2011). Variables Influencing Transport Mode Choice: A Generalized Cost Approach. Messina: Società Italiana di Economia dei Trasporti e della Logistica. Pobrane z: http://www.sietitalia.org/wpsiet/Grosso_Monica_Siet_2011.pdf (9.07.2016). |
5. | Szarata, A. (2005). Ocena efektywności funkcjonalnej parkingów przesiadkowych (P = R), praca doktorska, Kraków. Pobrane z: https://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i3/i2/i9/i8/r3298/SzarataA_OcenaEfektywnosci. pdf (9.07.2016). |
6. | Transportation Cost and Benefit Analysis II – Travel Time Costs. Victoria Transport Policy Institute. Pobrane z: http://www.vtpi.org/tca/tca0502.pdf (6.07.2016). |
7. | Załoga, E. (2013). Trendy w transporcie lądowym Unii Europejskiej. Szczecin: Wyd. Naukowe US. |
8. | Żochowska, R. (2013). Uogólniony koszt podróży jako kryterium oceny wariantów organizacji ruchu w czasie zajęcia pasa drogowego w mieście. Warszawa: Wyd. Politechniki Warszawskiej. |