1. | Archer, M. (2013), Człowieczeństwo. Problem sprawstwa. Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos. |
2. | Bocheński, J.M. (1986). Ku filozoficznemu myśleniu. Warszawa: Instytut Wydawniczy PAX. |
3. | Csikszentmihalyi, M. (2005). Przepływ. Psychologia optymalnego doświadczenia. Taszów: Moderator. |
4. | Czapiński, J. (2004). Psychologiczne teorie szczęścia. W: J. Czapiński (red.). Psychologia pozytywna. Nauka o szczęściu, zdrowiu, sile i cnotach człowieka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
5. | Elias, N. (2011). O procesie cywilizacji. Warszawa: WAB. |
6. | Elzenberg, H. (1991). Pisma z filozofii kultury. Kraków: Znak. |
7. | Jaspers, K. (1990). Filozofia egzystencji. Warszawa: PIW. |
8. | Jaspers, K. (1999). Wiara filozoficzna wobec objawienia. Kraków. |
9. | Jonas, H. (1996). Zasada odpowiedzialności, Etyka dla cywilizacji technologicznej. Kraków: Wydawnictwo Platan. |
10. | Kant, I. (1957). Krytyka czystego rozumu. T. 2. Warszawa. |
11. | Michalski, K. (1978). Heidegger i filozofia współczesna. Warszawa: PIW. |
12. | Ricoeur, P. (2013). Krytyka i przekonanie. Warszawa: KR. |
13. | Rogozinski, K. (2000). Usługi rynkowe. Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. |
14. | Rogoziński, K (2000). Nowy marketing usług. Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. |
15. | Stróżewski, W. (1992). W kręgu wartości. Kraków: Znak. |
16. | Tischner, J. (1974). Filozofia wypróbowanej nadziei. Znak, 237. |
17. | Weil, S. (1965). Świadomość nadprzyrodzona. Warszawa: Instytut Wydawniczy PAX. |
18. | Weil, S. (b.d.). Pisma londyńskie i ostatnie teksty. Poznań. |
19. | Wojtyła, K. (1969). Osoba i czyn, Lublin. |