Marketing i Zarządzanie

Vorher: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Liste der Ausgaben / nr 1 (51) 2018

Erscheinungsjahr:2018

zusätzliche Dateien

miz_nr_1_(51)_2018_miz51_druk_v2-spis_tresci_i_red.pdf
spis treści i strona redakcyjna
Pobierz
# Titel Seitenanzahl Autoren Aktivitäten
1.

Ewolucja modelu HR Business Partner

11 (9-19) Katarzyna Chudzińska mehr
2.

Kwalifikacje pracowników służby bhp a bezpieczeństwo warunków pracy w przedsiębiorstwach

9 (21-29) Anna Cierniak-Emerych mehr
3.

Wyzwania wieku informacyjnego. Ergonomiczny aspekt kształtowania i zarządzania systemem pracy zdalnej

9 (31-39) Aleksandra Dewicka, Michał Trziszka mehr
4.

Instrumenty Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej a wzmacnianie kompetencji zawodowych osób pracujących w polskim rolnictwie

9 (41-49) Michał Dudek mehr
5.

Postrzeganie norm i wartości etycznych na przykładzie zawodowych lobbystów

11 (51-61) Joanna Dzieńdziora, Małgorzata Smolarek mehr
6.

Produkcja żywności ekologicznej z perspektywy potencjału pracowników

10 (63-72) Małgorzata Gableta, Szymon Dziuba mehr
7.

Wpływ kapitału strukturalnego na zdolność powstawania miejsc pracy w korporacjach sektora nowych technologii

10 (73-82) Mirosław Geise mehr
8.

Tryby myślenia a aktywacja kreatywności i innowacyjności zasobów ludzkich

9 (83-91) Beata Jamka mehr
9.

Menedżerowie wobec problemów społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

10 (93-102) Urszula Janeczek, Andrzej Bajdak mehr
10.

Problem z partycypacją pracowniczą w Solaris Bus & Coach S.A. – studium przypadku

9 (103-111) Sławomir Jankiewicz mehr
11.

Values shared by students in their private and professional lives


(Wartości w życiu i pracy zawodowej wyznawane przez studentów)
9 (113-121) Wojciech Jarecki mehr
12.

Zarządzanie karierą z perspektywy jednostki i organizacji

8 (123-130) Agnieszka Jarosik-Michalak mehr
13.

Przekonania a działania pracodawców wobec pracowników w wieku 55+ − w opinii pracujących studentów

11 (131-141) Urszula Jeruszka mehr
14.

Wyzwania w zarządzaniu pracownikami w środowisku wielokulturowym

9 (143-151) Wioleta J. Karna, Agnieszka Knap-Stefaniuk mehr
15.

Wpływ marki pracodawcy na przywiązanie organizacyjne pracowników

9 (153-161) Paulina Karp-Zawlik mehr
16.

Realizacja celów zarządczych jako podstawa wynagrodzenia członka zarządu spółki komunalnej

9 (163-171) Dariusz Klimek mehr
17.

Sytuacja osób wykluczonych społecznie na łódzkim rynku pracy – perspektywa zagrożonych problemem

9 (173-181) Justyna Kołodziejczyk mehr
18.

Rynek pracy nauczycieli w warunkach reformy edukacji

13 (183-195) Agnieszka Kościelniak, Urszula Gierałtowska mehr
19.

Wybrane uwarunkowania i skutki postaw studentek uczelni ekonomicznych wobec pracy i rynku pracy

10 (197-206) Elżbieta Kowalczyk mehr
20.

„Turkusowe podejście” do zarządzania konfliktami organizacyjnymi

8 (207-214) Andrzej Kozina, Agnieszka Pieczonka mehr
21.

Rozmowa derekrutacyjna – cele i przebieg

9 (215-223) Anna Krasnova mehr
22.

Kapitał ludzki w przedsiębiorstwach podmiotów leczniczych

9 (225-233) Natalia Krawczyk, Łukasz Grzybała mehr
23.

Rozpoznawalność, wizerunek i medialność przedstawicieli polskiego sportu – możliwe implikacje biznesowe

11 (235-245) Gabriel Łasiński, Adam Pawlukiewicz mehr
24.

Identyfikacja utalentowanych pracowników w organizacjach – narzędzia i obszary problemowe

11 (247-257) Grzegorz Łukasiewicz mehr
25.

Model kompetencji kierownika projektu według najnowszych wytycznych IPMA Project ExecellenceBaseline 4.0

10 (259-268) Katarzyna Marek-Kołodziej, Iwona Łapuńka, Dominika Jagoda-Sobalak3 mehr
26.

Rozwój kariery w systemie zarządzania talentami w polskich przedsiębiorstwach. Wstępne wyniki badań

9 (269-277) Alicja Miś mehr
27.

Zaufanie jako kluczowa wartość organizacji publicznych w świetle badań żołnierzy zawodowych Wojska Polskiego

10 (279-288) Lilla Młodzik mehr
28.

Poziom rozwoju autentyczności kadry kierowniczej Policji jako czynnik sprawności jej jednostek organizacyjnych

9 (289-297) Marian Mroziewski mehr
29.

Przyczyny i kierunki zmian w polityce społecznej i w pozycji pracownika na rynku pracy

9 (299-307) Eugeniusz Niedzielski mehr
30.

Atrakcyjność systemów kafeteryjnych, work-life-balance i koncepcji „hygge” w opinii generacji Y – badania pilotażowe

10 (309-318) Joanna Nieżurawska-Zając mehr
31.

Jak wycisnąć kapitał ludzki z człowieka

9 (319-327) Agata Opolska-Bielańska mehr
32.

Społeczne uwarunkowania transferu wiedzy w organizacjach

9 (329-337) Anna Pietruszka-Ortyl mehr
33.

Kapitał społeczny rodziny jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw rodzinnych nad ich odpowiednikami nierodzinnymi

10 (339-348) Wojciech Popczyk mehr
34.

Sezonowe uwarunkowania działalności przedsiębiorstw w Polsce

11 (349-359) Kamila Radlińska mehr
35.

Analiza czynników rozwoju kariery sportowej na przykładzie zawodników wysokiej klasy

13 (361-373) Tomasz Seweryniak, Gabriel Łasiński, Dominika Łobocka mehr
36.

Pasywne i aktywne formy zwalczania bezrobocia w Polsce i Unii Europejskiej

11 (375-385) Maja Skiba, Sylwia Placzyńska mehr
37.

Kontrakty relacyjne na rynku usług medycznych

10 (387-396) Aneta Stosik mehr
38.

Konwergencja czy dywergencja w obszarze kapitału ludzkiego?

12 (397-408) Gabriela Wronowska mehr
39.

Kulturowe uwarunkowania poziomu motywacji i zaangażowania pracowników

11 (409-419) Anna Wziątek-Staśko mehr