Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Aktuell: Marketing i Zarządzanie

ISSN: 1509-0507     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/pzfm.2015.39-19
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Liste der Ausgaben / ZN 866 PZFiM nr 39
Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej

Autoren: Józef Perenc
Uniwersytet Szczeciński
Schlüsselbegriffe: bilans logistyka marketing fundacja ekologia
Data publikacji całości:2015
Seitenanzahl:12 (233-244)
Cited-by (Crossref) ?:

Abstract

W artykule przedstawiono cele, zadania i podstawowe funkcje oraz uwarunkowania funkcjonowania Polskiej Fundacji Ekologicznej. Na podstawie bilansów oraz rachunku zysków i start oceniono jej wyniki ekonomiczno-finansowe. Wskazano także na potrzebę dalszego doskonalenia narzędzi logistyki i marketingu w funkcjonowaniu tej fundacji, a szczególnie w organizacji cyklicznych targów ekologicznych.
herunterladen

Artikeldatei

Bibliographie

1.Abt S., Woźniak H., Podstawy logistyki, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1993.
2.Amstrong G., Kotler Ph., Marketing, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012.
3.Biała księga. Europejska polityka transportowa 2010. Czas na podjęcie decyzji, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2002.
4.Hutt M.D., Speh T.W., Zarządzanie marketingiem Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1997.
5.II Międzynarodowe Forum Ekologiczne, http://forum-ekologiczne.pl/o-forum/.
6.Instrumenty zarządzania logistycznego, red M. Ciesielski, PWE, Warszawa 2006.
7.Jeszka A.M., Sektor usług logistycznych w teorii i praktyce, Difin, Warszawa 2013.
8.Zarzadzanie marketingowe, red G. Rosa, C.H. Beck Warszawa 2012.