1. | Czernecka, M., Hyla, M., Lais, S., Hoffman, T. (2012). Learnig Problems, E-solutions 2012. |
2. | W ars za wa. Pobrano z: http ://xy learningperspectives. pl/files/ted3 4 ieef3 23 4o0/raport-LPES-2012.pdf. |
3. | International trends in Higher Education 2015. Oxford University. Pobrano z: https://www.ox.ac.uk/sites/files/oxford/International%20Trends%20in%20Higher%20Ed ucation%202015.pdf. |
4. | Jajszczyk, A. (2010). Równe szanse dla uczelni publicznych i niepublicznych w strategii rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce do 2020 roku. W: J. Malec (red.), Perspektywy uczelni niepublicznych w strategiach rozwoju szkolnictwa wyższego (s. 19-27). Kraków: |
5. | Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. |
6. | Pasternack, P., Bloch, R., Gellert, C., Holscher, M., Kreckel, R., Lewin, D., Lischka, I., Schildberg, A Future Forms and Systems of Study and the Challenges for Teaching and University Management. A study by HoF Wittenberg commissioned by the Austrian Fed¬eral Ministry for Education, Science and Culture, HoF Wittenberg - Institut fur Hochschulforschung an der Martin-Luther-Universitat Halle-Wittenberg. |
7. | Stecyk, A (2009). Wykorzystanie technologii ICT w Polsce w świetle badań Światowego Forum |
8. | Ekonomicznego. E-mentor, 3 (30). |
9. | Strategia rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce do 2020 r. Pobrano z: http://uczelnie2020.pl/. https://open-data.europa.eu/en/data/dataset/cordisref-data. http://www.hwwi.org/publikationen/research-paper.htrnl. |
10. | http://www3.wefomm.org. |