Ekonomiczne Problemy Usług

Vorher: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

ISSN: 1896-382X     eISSN: 2353-2866    OAI    DOI: 10.18276/epu
CC BY-SA   Open Access   DOAJ

Liste der Ausgaben / nr 130 2018

Erscheinungsjahr:2018
# Titel Seitenanzahl Autoren Aktivitäten
1.

Wykorzystanie źródeł internetowych do pozyskiwania informacji o usługach turystycznych podczas planowania podróży

10 (7-16) Krzysztof Borodako mehr
2.

Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych

9 (17-25) Liwia Delińska mehr
3.

Rola konsumeryzmu w menedżerskiej reorientacji projakościowej na przykładzie branży usług medycznych

10 (27-36) Monika Dobska mehr
4.

Pojęcie sytuacji kryzysowej z punktu widzenia public relations

8 (37-44) Marta Gaj, Anna Dorobisz mehr
5.

Wartość i jakość w usługach

9 (45-53) Barbara Iwankiewicz-Rak mehr
6.

Rynek usług dla organizatorów i uczestników imprez biegowych

12 (55-66) Ewa Kasperska mehr
7.

Manipulacja w procesie dowodzenia

9 (67-75) Zdzisław Knecht, Daniel Pałka mehr
8.

Konkurencyjność polskiego transportu drogowego na rynku europejskim

11 (77-87) Augustyn Lorenc mehr
9.

Rynek pocztowy – przyczynek do badań z perspektywy zarządzania

9 (89-97) Konrad Michalski mehr
10.

Relacje rynku turystycznego z rynkami substytucyjnymi

10 (99-108) Aleksander Panasiuk mehr
11.

Koncepcja włączenia Polski i polskich terminali do obsługi ładunków w relacjach Chiny–Europa–Chiny

12 (109-120) Józef Perenc mehr
12.

Bezpośrednie inwestycje zagraniczne – kryteria atrakcyjności inwestycyjnej w sektorze usług

10 (121-130) Katarzyna Puchalska mehr
13.

Wykorzystanie metody service blueprinting w tworzeniu innowacji usługowych

9 (131-139) Anetta Pukas mehr
14.

Service dominant logic – intelektualny przekręt?

12 (141-152) Kazimierz Rogoziński mehr
15.

Wspólny bilet kolejowy jako element kształtowania zachowań komunikacyjnych na rynku przewozów pasażerskich

10 (153-162) Grażyna Rosa mehr
16.

Miejsce edukacji przyrodniczo-leśnej w sektorze usług na przykładzie działalności Lasów Państwowych

12 (163-174) Beata Sadowska, Anna Ankudo-Jankowska, Monika Starosta-Grala mehr
17.

Zarządzanie współpracą transgraniczną w ratownictwie medycznym na podstawie badań własnych

8 (175-182) Tomasz Smal, Anna Dorobisz mehr
18.

Społeczno-gospodarcze efekty doskonalenia jakości usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym

10 (183-192) Adam Stecyk mehr
19.

Potencjalne możliwości współpracy operatorów wyznaczonych z e-administracją

10 (193-202) Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak mehr
20.

Audit wewnętrzny jako narzędzie doskonalenia systemu zarządzania jakością na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni

13 (203-215) Agata Szkiel mehr
21.

Różnice w wielkości wpływów z turystyki międzynarodowej między Polską a innymi krajami europejskimi

12 (217-228) Anna Turczak mehr
22.

Zastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróży

18 (229-246) Elżbieta Wąsowicz-Zaborek mehr
23.

Ocena praktyk zawodowych w opinii studentów jako element doskonalenia jakości kształcenia

15 (247-261) Joanna Wierzowiecka mehr
24.

Zachowania widzów jako implikacje dla kształtowania oferty na rynku usług kinowych

10 (263-272) Robert Wolny mehr