Erscheinungsjahr: | 2018 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Wykorzystanie źródeł internetowych do pozyskiwania informacji o usługach turystycznych podczas planowania podróży |
10 (7-16) | Krzysztof Borodako | mehr |
2. |
Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych |
9 (17-25) | Liwia Delińska | mehr |
3. |
Rola konsumeryzmu w menedżerskiej reorientacji projakościowej na przykładzie branży usług medycznych |
10 (27-36) | Monika Dobska | mehr |
4. |
Pojęcie sytuacji kryzysowej z punktu widzenia public relations |
8 (37-44) | Marta Gaj, Anna Dorobisz | mehr |
5. |
Wartość i jakość w usługach |
9 (45-53) | Barbara Iwankiewicz-Rak | mehr |
6. |
Rynek usług dla organizatorów i uczestników imprez biegowych |
12 (55-66) | Ewa Kasperska | mehr |
7. |
Manipulacja w procesie dowodzenia |
9 (67-75) | Zdzisław Knecht, Daniel Pałka | mehr |
8. |
Konkurencyjność polskiego transportu drogowego na rynku europejskim |
11 (77-87) | Augustyn Lorenc | mehr |
9. |
Rynek pocztowy – przyczynek do badań z perspektywy zarządzania |
9 (89-97) | Konrad Michalski | mehr |
10. |
Relacje rynku turystycznego z rynkami substytucyjnymi |
10 (99-108) | Aleksander Panasiuk | mehr |
11. |
Koncepcja włączenia Polski i polskich terminali do obsługi ładunków w relacjach Chiny–Europa–Chiny |
12 (109-120) | Józef Perenc | mehr |
12. |
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne – kryteria atrakcyjności inwestycyjnej w sektorze usług |
10 (121-130) | Katarzyna Puchalska | mehr |
13. |
Wykorzystanie metody service blueprinting w tworzeniu innowacji usługowych |
9 (131-139) | Anetta Pukas | mehr |
14. |
Service dominant logic – intelektualny przekręt? |
12 (141-152) | Kazimierz Rogoziński | mehr |
15. |
Wspólny bilet kolejowy jako element kształtowania zachowań komunikacyjnych na rynku przewozów pasażerskich |
10 (153-162) | Grażyna Rosa | mehr |
16. |
Miejsce edukacji przyrodniczo-leśnej w sektorze usług na przykładzie działalności Lasów Państwowych |
12 (163-174) | Beata Sadowska, Anna Ankudo-Jankowska, Monika Starosta-Grala | mehr |
17. |
Zarządzanie współpracą transgraniczną w ratownictwie medycznym na podstawie badań własnych |
8 (175-182) | Tomasz Smal, Anna Dorobisz | mehr |
18. |
Społeczno-gospodarcze efekty doskonalenia jakości usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym |
10 (183-192) | Adam Stecyk | mehr |
19. |
Potencjalne możliwości współpracy operatorów wyznaczonych z e-administracją |
10 (193-202) | Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak | mehr |
20. |
Audit wewnętrzny jako narzędzie doskonalenia systemu zarządzania jakością na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni |
13 (203-215) | Agata Szkiel | mehr |
21. |
Różnice w wielkości wpływów z turystyki międzynarodowej między Polską a innymi krajami europejskimi |
12 (217-228) | Anna Turczak | mehr |
22. |
Zastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróży |
18 (229-246) | Elżbieta Wąsowicz-Zaborek | mehr |
23. |
Ocena praktyk zawodowych w opinii studentów jako element doskonalenia jakości kształcenia |
15 (247-261) | Joanna Wierzowiecka | mehr |
24. |
Zachowania widzów jako implikacje dla kształtowania oferty na rynku usług kinowych |
10 (263-272) | Robert Wolny | mehr |