Erscheinungsjahr: | 2018 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Turystyka winiarska - problemy terminologiczne, konsumenci i możliwości rozwoju |
9 (9-17) | ZBIGNIEW GŁĄBIŃSKI | mehr |
2. |
Konkurencyjność podmiotów sharing economy w turystyce |
9 (19-27) | Klaudyna Kowalska | mehr |
3. |
Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych |
7 (29-35) | Iryna Manchak, Katarzyna Sanak-Kosmowska | mehr |
4. |
Kontrowersyjne obszary rynku turystycznego |
11 (37-47) | Aleksander Panasiuk | mehr |
5. |
Preferencje turystów z Chin dotyczące wyboru atrakcji odwiedzanych w Europie |
10 (49-58) | Czesław Adamiak, Barbara Szyda, Anna Dubownik | mehr |
6. |
Wydatki na turystykę zorganizowaną polskich gospodarstw domowych w latach 2005-2015 |
9 (59-67) | MAŁGORZATA ĆWIEK, AGNIESZKA WAŁĘGA | mehr |
7. |
Backpackerzy na australijskim rynku pracy. Innowacyjne rozwiązania |
10 (69-78) | JOLANTA BARBARA JABŁONKOWSKA | mehr |
8. |
Kooperacja w klastrach turystycznych |
10 (79-88) | KATARZYNA KŁADŹ-POSTOLSKA, MICHAŁ BIEGAJŁO | mehr |
9. |
Wykorzystanie outsourcingu w branży turystycznej (na przykładzie Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej) |
9 (89-97) | MICHAŁ KUCHARSKI, BRYGIDA GRZEGANEK-WIĘCEK, WOJCIECH CHUDY | mehr |
10. |
Turystyka senioralna w kontekście sytuacji materialnej polskich emerytów |
8 (99-106) | JULITA MARKIEWICZ-PATKOWSKA, SŁAWOMIR PYTEL, KRZYSZTOF WIDAWSKI, PIOTR OLEŚNIEWICZ | mehr |
11. |
Działalność instytucji otoczenia biznesu w zakresie wspierania rozwoju przedsiębiorstw instrumentami przemysłu spotkań |
8 (107-114) | LUIS OCHOA SIGUENCIA, ZOFIA GRÓDEK-SZOSTAK, AGNIESZKA CHĘCIŃSKA-ZAUCHA | mehr |
12. |
Kształceniowa funkcja wyjazdów turystycznych seniorów i młodzieży |
9 (115-123) | SŁAWOMIR PYTEL, ROMAN SZKUP | mehr |
13. |
Koopetycja na rynku usług hotelarskich na przykładzie aktywności grupy Polish Hoteliers |
9 (125-133) | Marta Sidorkiewicz | mehr |
14. |
Wykorzystanie metody IPA do oceny usług hotelu SPA Kazimierski Zdrój w Janowcu |
10 (135-144) | Andrzej Tucki, Andrzej Świeca, Jan Czeczelewski, Paulina Boruch | mehr |
15. |
Innowacje w usługach hotelarskich - analiza porównawcza rozwiązań innowacyjnych wdrażanych w wybranych hotelach województwa lubelskiego i małopolskiego |
11 (145-155) | JOANNA WALENCIUK, Anna Dłużewska | mehr |
16. |
Cele gospodarcze regionalnych organizacji turystycznych w Polsce |
8 (157-164) | WOJCIECH FEDYK | mehr |
17. |
Infrastruktura turystyczno-rekreacyjna narciarstwa w Polsce. wybrane aspekty |
13 (165-177) | AGNIESZKA GÓRKA-CHOWANIEC, MARCEL SZCZĘŚNIAK | mehr |
18. |
Euroregionalna współpraca miast podzielonych na zachodnim pograniczu Polski - znaczenie dla rozwoju turystyki |
16 (179-194) | MARIANNA GRETA, JACEK OTTO | mehr |
19. |
Znaczenie i rola drogi Świętego Jakuba w rozwoju turystyki międzynarodowej w strefie pogranicza Polski z Niemcami |
13 (195-207) | ALEKSANDRA JEZIERSKA-THÖLE, MIROSŁAW BICZKOWSKI, MARIE THÖLE | mehr |
20. |
Potencjał polskich miast pod względem zabytkowych tramwajów i ich wykorzystanie w turystyce |
16 (209-224) | Krzysztof Kołodziejczyk | mehr |
21. |
Atrakcje turystyczne dziedzictwa przemysłowego ziemi wałbrzyskiej |
8 (225-232) | Beata Rosicka | mehr |
22. |
Ocena kuchni śląskiej w aspekcie wzrostu atrakcyjności turystycznej regionu w opinii mieszkańców |
8 (233-240) | Romuald Szopa | mehr |
23. |
Znaczenie turystyki żeglarskiej w rozwoju lokalnej gospodarki na przykładzie gminy Darłowo |
9 (241-249) | JOLANTA ZIEZIULA, PIOTR NOWACZYK | mehr |
24. |
Znaczenie praktyk zagranicznych w rozwoju kompetencji zawodowych w hotelarstwie - ocena własna uczestników programów Olymp (Grecja) i Resort Leaders (USA) |
14 (251-264) | KATARZYNA LEBIEDOWICZ, ANNA DŁUŻEWSKA | mehr |
25. |
Zachowania konsumenta na rynku usług cateringowych na przykładzie cateringu dietetycznego |
7 (265-271) | EWA PYRZYŃSKA | mehr |