1. | Grzelec, K. (2013). Bezpłatna komunikacja miejska – cele oraz uwarunkowania jej wprowadzenia i funkcjonowania. Transport Miejski i Regionalny, 4, 4–11. |
2. | Havas Worldwide (2014). Nowy typ konsumentów. Gospodarka oparta na współdziałaniu. Raport Prosumer. Warszawa. Pobrano z: |
3. | http://crnavigator.com/materialy/baza- dok/389.pdf (8.09.2016). |
4. | Hebel, K. (2011). Zachowania transportowe jako rodzaj zachowań podmiotów rynkowych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomia |
5. | Transportu Lądowego, 41, 167–179. |
6. | King, B. (2013). Bank 3.0. Warszawa: Studio EMKA. |
7. | Milenewicz, B.J., Halicka, K. (2011). Ocena jakości usług w transporcie zbiorowym na przykładzie Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Ekonomy and Management, 4, 76–86. |
8. | Muślewski, Ł. (2013). Kryterialna ocena jakości działania systemu transportu miejskiego. |
9. | The Archives of Automotive Engineering – Archiwum Motoryzacji, 62/4, 161–176. ZKM Gdynia (2013). |
10. | Preferencje i zachowania komunikacyjne mieszkańców Gdyni. Raport z badań. Zarząd Komunikacji Miejskiej Gdynia. Pobrano z: http://www.zkmgdynia.pl |
11. | (8.09.2016). |
12. | Suchorzewski, W. (2004). Kierunki poprawy jakości lokalnego transportu zbiorowego. Zbiór referatów XX Krajowego Zjazdu Komunikacji Miejskiej IGKM. Warszawa. |
13. | Szołtysek, J. (2007). Podstawy logistyki miejskiej. Katowice: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach. |
14. | Wolny, R. (2013). Prosunpcja i prosument. Konsumpcja i Rozwój, 1, 152–163. Wyszomirski, O. (2008). Transport miejski. Ekonomika i organizacja. Gdańsk: |
15. | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. |