Pedagogika Szkoły Wyższej

ISSN: 2083-4381    OAI    DOI: 10.18276/psw
CC BY-SA   Open Access 

Liste der Ausgaben / 2/2018 (24)

Erscheinungsjahr:2019
# Titel Seitenanzahl Autoren Aktivitäten
*

strona tytułowa

1 (1-1) --- mehr
*

strona redakcyjna

1 (2-2) --- mehr
*

spis treści

4 (3-6) --- mehr
1.

O trzech tradycjach studiowania

14 (7-20) Mieczysław Malewski mehr
2.

Autonomia edukacji akademickiej w warunkach centralizmu programowego i dekretowanych efektów kształcenia

12 (21-32) Maria Czerepaniak-Walczak mehr
3.

What Does Autonomy in Universities Look Like?


(JAK WYGLĄDA AUTONOMIA NA UNIWERSYTETACH?)
7 (33-39) Julian Stern mehr
4.

O potrzebie egzystencjalnej refleksji nad kształceniem

11 (41-51) Julita Orzelska mehr
5.

Autonomia, exodus, zaangażowanie

11 (53-63) Oskar Szwabowski mehr
6.

Autonomia uniwersytetu – między ideą a praktyką. Perspektywa filozoficzna

9 (65-73) Piotr Domeracki mehr
7.

Indywidualizm – autonomia – wspólnotowość

7 (75-81) Janina Świrko mehr
8.

Martha Nussbaum on the silent crisis of universities


(MARTHA NUSSBAUM O CICHYM KRYZYSIE UNIWERSYTETÓW)
6 (83-88) Katarzyna Ciarcińska mehr
9.

Autonomia w przestrzeni akademickiej – znaczenia, doświadczenia, ograniczenia

16 (89-104) Elżbieta Wołodźko mehr
10.

Proces studiowania znaczącym komponentem jakości kształcenia w szkole wyższej

11 (105-115) Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska mehr
11.

O funkcjach motywacji w dydaktyce akademickiej

14 (117-130) Maria Porzucek-Miśkiewicz, Sonia Wawrzyniak mehr
12.

Czy i ile autonomii w małej „uczelni samorządowej”?

20 (131-150) Włodzimierz Olszewski mehr
13.

Doświadczanie autonomii przez studentów działających w kołach naukowych

11 (151-161) Ilona Kość mehr
14.

Autonomia niemieckiej szkoły wyższej – pomiędzy nauką a polityką (wybrane aspekty)

9 (163-171) Aleksandra Sander mehr