Erscheinungsjahr: | 2019 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
* |
strona tytułowa |
1 (1-1) | --- | mehr |
* |
strona redakcyjna |
1 (2-2) | --- | mehr |
* |
spis treści |
4 (3-6) | --- | mehr |
1. |
O trzech tradycjach studiowania |
14 (7-20) | Mieczysław Malewski | mehr |
2. |
Autonomia edukacji akademickiej w warunkach centralizmu programowego i dekretowanych efektów kształcenia |
12 (21-32) | Maria Czerepaniak-Walczak | mehr |
3. |
What Does Autonomy in Universities Look Like?(JAK WYGLĄDA AUTONOMIA NA UNIWERSYTETACH?) |
7 (33-39) | Julian Stern | mehr |
4. |
O potrzebie egzystencjalnej refleksji nad kształceniem |
11 (41-51) | Julita Orzelska | mehr |
5. |
Autonomia, exodus, zaangażowanie |
11 (53-63) | Oskar Szwabowski | mehr |
6. |
Autonomia uniwersytetu – między ideą a praktyką. Perspektywa filozoficzna |
9 (65-73) | Piotr Domeracki | mehr |
7. |
Indywidualizm – autonomia – wspólnotowość |
7 (75-81) | Janina Świrko | mehr |
8. |
Martha Nussbaum on the silent crisis of universities(MARTHA NUSSBAUM O CICHYM KRYZYSIE UNIWERSYTETÓW) |
6 (83-88) | Katarzyna Ciarcińska | mehr |
9. |
Autonomia w przestrzeni akademickiej – znaczenia, doświadczenia, ograniczenia |
16 (89-104) | Elżbieta Wołodźko | mehr |
10. |
Proces studiowania znaczącym komponentem jakości kształcenia w szkole wyższej |
11 (105-115) | Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska | mehr |
11. |
O funkcjach motywacji w dydaktyce akademickiej |
14 (117-130) | Maria Porzucek-Miśkiewicz, Sonia Wawrzyniak | mehr |
12. |
Czy i ile autonomii w małej „uczelni samorządowej”? |
20 (131-150) | Włodzimierz Olszewski | mehr |
13. |
Doświadczanie autonomii przez studentów działających w kołach naukowych |
11 (151-161) | Ilona Kość | mehr |
14. |
Autonomia niemieckiej szkoły wyższej – pomiędzy nauką a polityką (wybrane aspekty) |
9 (163-171) | Aleksandra Sander | mehr |