Erscheinungsjahr: | 2016 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Globalizacja a suwerenność państwa |
7 (9-15) | Alicja Domaradzka | mehr |
2. |
Etnocentryzm w konsumpcji |
9 (17-25) | Edyta Kowalczyk | mehr |
3. |
Migracje międzynarodowe a globalny problem ubóstwa |
11 (27-37) | Agnieszka Piekutowska | mehr |
4. |
Wybrane aspekty procesów globalizacji |
14 (39-52) | Jolanta Zieziula | mehr |
5. |
Bezzatrudnieniowy charakter wzrostu gospodarczego w Polsce i jej regionach (w latach 1995–2013) |
14 (55-68) | Wacław Jarmołowicz, Sławomir Kuźmar | mehr |
6. |
Ewolucja mierników rozwoju społeczno-gospodarczego |
12 (69-80) | Artur Zimny | mehr |
7. |
Formy zatrudnienia stosowane na współczesnym rynku pracy w Polsce |
10 (81-90) | Katarzyna Zioło-Gwadera | mehr |
8. |
Aktywna polityka rynku pracy w warunkach niepełnej i asymetrycznej informacji |
10 (91-100) | Katarzyna Nagel | mehr |
9. |
Wpływ turystyki na zrównoważenie rozwoju sudeckiego przygranicznego obszaru górskiego |
11 (101-111) | Natalia Konopinska | mehr |
10. |
Polityka Unii Europejskiej w oddziaływaniu na wielkość i strukturę popytu turystycznego |
10 (113-122) | Aleksander Panasiuk | mehr |
11. |
Rozważania dotyczące genezy maksymy laissez-faire, laissez-passer |
9 (123-131) | Renata Pęciak | mehr |
12. |
Ryzyka wynikające z polityki gospodarczej Polski w latach 2011–2016 – perspektywa inwestora |
10 (133-142) | Piotr Jan Mackiewicz | mehr |
13. |
Samorządność jako wyzwanie dla racjonalizacji współpracy samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną na płaszczyźnie finansowej, organizacyjnej i społecznej |
13 (143-155) | Bogdan Wankiewicz | mehr |
14. |
Infobrokering services in Poland as an example of professional services in the knowledge-based economy(Usługi infobrokerskie w Polsce jako przykład usług profesjonalnych w gospodarce opartej na wiedzy) |
10 (157-166) | Anna Waligórska-Kotfas | mehr |
15. |
Neuroekonomia a problemy etyczne |
9 (169-177) | Lucyna Drenda | mehr |
16. |
Etyka w zawodzie doradcy finansowego |
9 (179-187) | Łukasz Maciej Mitek | mehr |
17. |
Czy Creating Shared Value może zastąpić społeczną odpowiedzialność biznesu? Wprowadzenie do tematyki i porównanie |
10 (189-198) | Agata Nowakowska | mehr |