1. | Deloitte (2015). Pierwsze kroki na rynku pracy. Liderzy przyszłości. Deloitte Polska. Pobrano z: https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/human-capital/articles/pierwsze-kroki-na-rynku-pracy-2015.html (10.10.2017). |
2. | Dolińska-Wertyńska, D. (2016). Motywacje i potrzeby pracowników pokolenia Y w gospodarce opartej na wiedzy. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, 92, 31–47. |
3. | Fazlagić, J.A. (2008). Charakterystyka pokolenia Y. e-Mentor, 3 (25), 13–16. |
4. | Gołąb-Andrzejak, E. (2014). Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie „pokolenia Milenium”. Marketing i Rynek, 11, 11–21. |
5. | Jurek, Ł. (2014). Pracownicy z pokolenia Y: silne i słabe strony. W: M. Makuch (red.), Zatrudnienie i bezrobocie w XXI wieku (s. 127–139). Wrocław: Wydawnictwo CEdu. |
6. | Krawczyk-Bryłka, B. (2016). Postawy pokolenia Y wobec wirtualnej pracy zespołowej. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 430, 195–204. |
7. | Mazur-Wierzbicka, E. (2015). Kompetencje pokolenia Y – wybrane aspekty. Studia i Prace WNEiZ US, 3 (39), 305–319. |
8. | Robak, E., Słocińska, A. (2016). Równoważenie pracy z życiem osobistym pracowników jako istotny czynnik warunkujący gospodarowanie współczesnymi zasobami pracy. |
9. | Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 257, 159–167. |
10. | Rudawska A., Szarek M. (2014). Postawy studentów względem pracy zespołowej i ich zespołowa efektywność. e-Mentor, 3 (55), 12–21. |
11. | Wojnicki, S. (2017). Czas pokoleniowych zmian. Demografia wyzwaniem dla polskich działów HR. Personel i Zarządzanie, 4, 18–21. |
12. | Wszechnica UJ (2014). Pokolenie Y: potrzeby i nawyki wpływające na dzielenie się wiedzą. |
13. | Raport podsumowujący badania prowadzone w ramach projektu „Ucząca się organizacja 2.0.” realizowanego przez portal Interia.pl oraz Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pobrano z: http://www.wszechnica.uj.pl/_public/temp/Zalaczniki/dzielenie_sie_wiedza-raport.pdf (10.10.2017). |