1. | Aggarwal, C.C. (2015). Data Mining: The Textbook. Switzerland: Springer International Publishing. |
2. | Dong, G., Pei, J. (2007). Sequence Data Mining. New York: Springer Science & Business Media, LLC. |
3. | Dziechciarz, J. (2015). Pomiar i wycena wiedzy, umiejętności i kompetencji nabytych w formalnych i nieformalnych formach. W: P. Wdowiński (red.), Nauczyciel akademicki wobec nowych wyzwań edukacyjnych (s. 25–43). Łódź, Wyd. UŁ. |
4. | Gabadinho, A., Ritschard, G., Müller, N.S., Studer M. (2011). Analyzing and Visualizing State Sequences in R with TraMineR. Journal of Statistical Software, 40 (4), 1–37. |
5. | Gabadinho, A., Ritschard, G., Studer, M., Müller, N.S. (2009). Mining Sequence Data in R with the TraMineR Package: A Users Guide for Version 1.2. Geneva: University of Geneva. Pobrane z: http://mephisto.unige.ch/pub/TraMineR/doc/1.2/TraMineR-1.2-Users-Guide_.pdf (29.01.2017). |
6. | Grześkowiak, A. (2013). Statystyczna analiza aktywności edukacyjnej osób dorosłych w Polsce. Ekonometria, 2 (40), 22–35. |
7. | Grześkowiak, A. (2015). Wielowymiarowa analiza uwarunkowań zaangażowania Polaków w kształcenie ustawiczne o charakterze pozaformalnym. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 384, 108–116. |
8. | Kohler, U., Brzinsky-Fay, C., Luniak, M. (2006). Sequence Analysis with Stata. The Stata Journal, 6 (4), 435–460. |
9. | Rada Monitoringu Społecznego (2015). Diagnoza społeczna. Kwestionariusze i instrukcja 2015. Pobrane z: www.diagnoza.com (15.06.2017). |
10. | Rényi, A. (1961). On Measures of Entropy and Information. Proceedings of the fourth Berkeley symposium on mathematical statistics and probability, 1, 547–561. |
11. | Ritschard, G. (2012). Exploring Sequential Data. W: J.G. Ganascia, P. Lenca, J.M. Petit (red.), Discovery Science. DS 2012. Lecture Notes in Computer Science (s. 3–6). T. 7569. Berlin, Heidelberg: Springer. |
12. | Strzelecki, P., Saczuk, K., Grabowska, I., Kotowska, I.E. (2015). Rynek pracy. W: J. Czapiński, T. Panek, Diagnoza społeczna 2015. Warunki i jakość życia Polaków. Raport (s. 129–173). Warszawa: Rada Monitoringu Społecznego. |
13. | Turek, K., Worek, B. (2015). Kształcenie po szkole. Warszawa: PARP. |