Rok wydania: | 2017 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
WPŁYW STARZENIA SIĘ LUDNOŚCI NA ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM – ASPEKTY MARKETINGOWE |
10 (11-20) | Ewa Frąckiewicz | Więcej |
2. |
PROBLEMY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA PROJEKTEM OUTSOURCINGU |
12 (21-32) | Katarzyna Grondys, Marta Kadłubek | Więcej |
3. |
KOMPETENCJE CZŁONKÓW ZESPOŁU WIRTUALNEGO |
12 (33-44) | Beata Krawczyk-Bryłka | Więcej |
4. |
ENDOGENICZNE UWARUNKOWANIA CROWDSOURCINGU |
10 (45-54) | Regina Lenart-Gansiniec | Więcej |
5. |
DYNAMICZNE ZDOLNOŚCI – WZLOTY I UPADKI PARADYGMATU STRATEGII |
10 (55-64) | Maciej Mitręga | Więcej |
6. |
SEZONOWOŚĆ W TURYSTYCE NADMORSKIEJ – WYZWANIE DLA STRATEGII ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH |
12 (65-76) | Kamila Radlińska | Więcej |
7. |
ANALIZA PROCESOWA JAKO NARZĘDZIE DO USPRAWNIENIA DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI |
12 (77-88) | Katarzyna Ragin-Skorecka, Filip Nowak | Więcej |
8. |
SYMBOLICZNY WYMIAR KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W KSZTAŁTOWANIU SIECI INTERAKCJI |
12 (89-100) | Olgierd Witczak | Więcej |
9. |
ZAKRES AKTYWNOŚCI PROSUMPCYJNEJ NABYWCÓW A ICH OPINIE NA TEMAT AKTYWIZUJĄCYCH DZIAŁAŃ OFERENTÓW |
12 (101-112) | Agnieszka Izabela Baruk | Więcej |
10. |
ZNACZENIE BODŹCÓW CENOWYCH DLA EFEKTÓW MIGRACJI KLIENTÓW DO KANAŁU INTERNETOWEGO |
12 (113-124) | Ilona Bondos | Więcej |
11. |
ZARZĄDZANIE REGIONEM NADMORSKIM W ASPEKCIE WPŁYWU TURYSTYKI NA JEGO ROZWÓJ |
12 (125-136) | Ewa Hącia | Więcej |
12. |
Wpływ chorób przewlekłych na potencjał polskiego rynku pracy w kontekście starzenia się zasobów pracy w Polsce |
13 (137-149) | Agnieszka Jakubowska | Więcej |
13. |
Badanie czynników stymulujących proces transferu wiedzy z jednostek sfery nauki do sektora MSP |
10 (151-160) | Danuta Janczewska, Marta Brzozowska | Więcej |
14. |
Motywowanie pracowników jako wyzwanie w zarządzaniu zasobami ludzkimi |
11 (161-171) | Wioleta J. Karna, Agnieszka Knap-Stefaniuk | Więcej |
15. |
Polityka personalna w sprawozdawczości niefi nansowej spółek giełdowych |
11 (173-183) | Małgorzata Krajewska-Nieckarz, Monika Sobczyk | Więcej |
16. |
Poziom kompetencji społecznych przyszłego specjalisty do spraw zasobów ludzkich – wyniki badań |
11 (185-195) | Anna Krasnova, Izabela Różańska-Bińczyk | Więcej |
17. |
Czynniki kształtujące przywiązanie trwania pracowników |
11 (197-207) | Dagmara Lewicka, Monika Pec | Więcej |
18. |
Kategoryzacja portów jachtowych jako możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej |
11 (209-219) | Aleksandra Łapko | Więcej |
19. |
Zarządzanie talentami w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa opartej na innowacjach |
10 (221-230) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | Więcej |
20. |
Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej |
11 (231-241) | Barbara Mróz-Gorgoń, Grzegorz Szymański | Więcej |
21. |
Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa |
14 (243-256) | Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska | Więcej |
22. |
Współpraca organizacyjna niezależnych podmiotów w sieci – rozwiązanie dla sprzedaży XXI wieku |
11 (257-267) | Monika Pec, Wiesław Tereszko | Więcej |
23. |
Czynniki kształtujące satysfakcję pracowników wybranej grupy dyspozycyjnej na przykładzie policji |
11 (269-279) | Adam Piontek | Więcej |
24. |
Przeobrażenia we współczesnej pracy |
11 (281-291) | Anna Pluta | Więcej |
25. |
Pomiar zaufania międzyorganizacyjnego |
13 (293-305) | Adam Rudzewicz | Więcej |
26. |
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych |
10 (307-316) | Dagna Siuda, Magdalena Grębosz | Więcej |
27. |
Zarządzanie wiedzą w kontekście jakości życia młodych ludzi |
10 (317-326) | Maja Skiba, Agnieszka Kwiatek | Więcej |
28. |
Zróżnicowanie działań w zakresie zarządzania wiekiem |
13 (327-339) | Katarzyna Stankiewicz | Więcej |
29. |
Znaczenie strategicznego przywództwa we wdrażaniu strategii organizacji |
11 (339-349) | Malwina Szarek | Więcej |
30. |
Strategie logistyki dla przedsiębiorstw rolniczych na bazie koncepcji LSR – case study |
12 (351-362) | Karol Wajszczuk | Więcej |
31. |
Cyfrowa abstynencja a skuteczna komunikacja marketingowa |
10 (363-372) | Joanna Wyrwisz | Więcej |
32. |
Kompetencje menedżerów w zrównoważonej organizacji |
10 (373-382) | Barbara Wyrzykowska, Aleksandra Zaleśna | Więcej |
33. |
Jakość pracy pielęgniarek w szpitalu |
11 (383-393) | Zofia Wyszkowska | Więcej |
34. |
Prowadzenie prac badawczo-rozwojowych jako wskaźnik innowacyjności przedsiębiorstw |
12 (395-406) | Agnieszka Zielińska | Więcej |
35. |
Samoocena kompetencji przedsiębiorczych i szacowane prawdopodobieństwo rozpoczęcia działalności gospodarczej a doświadczenia przedsiębiorcze w rodzinie |
12 (407-418) | Paweł Ziemiański, Michał Tomczak | Więcej |
36. |
Istota motywacji pracowników tworzących zespoły w procesach innowacyjnych |
10 (419-428) | Joanna Żukowska | Więcej |
* |
Recenzja [Urszula Jeruszka, Kompetencje. Aspekty teoretyczne i praktyczne, Difin, Warszawa 2016] |
4 (431-434) | Wojciech Jarecki | Więcej |