1. | A Comprehensive List of 90+ Gamification Cases with ROI Stats, www.yukaichou.com/gamification-examples/gamification-stats-figures/#.VGtUAjSG-So (dostęp 11.09.2014). |
2. | Błaszczak A., Pracownicy wchodzą w świat grywalizacji, www.ekonomia.rp.pl/artykul/942076.html?p=1 (dostęp 11.09.2014). |
3. | Barta M., Start game! – grywalizacja, chwilowa moda czy skuteczne narzędzie HRM?, HR Standard, http://hrstandard.pl/2013/03/15/start-game-grywalizacja-chwilowa-moda-czyskuteczne-narzedzie-hrm/#more-24396 (dostęp 7.04.2014). |
4. | Capgemini Consulting, Let the Games Begin Using Game Mechanics to Drive Digital Transformation, www.capgemini-consulting.com/resource-file-access/resource/pdf/enterprisegamification.pdf (dostęp 11.09.2014). |
5. | Dale M., Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001. |
6. | Domaradzki K., Naduk J., Grywalizacja – gra o pracę, Forbes, http://kariera.forbes.pl/grywalizacja-gra-o-prace,artykuly,176911,1,1.html (dostęp 10.09.2014). |
7. | Fijoł M., Grywalizacja metodą na optymalizację procesów rekrutacyjnych, Raport: Rekrutacja. Employer Branding 2014. |
8. | Fitz-enz J., The ROI of Human Capital. Measuring the Economic Value of Employee Performance, Amacom, New York 2000. |
9. | Gartner, Raport: Innovation Insight: Gamification Adds Fun and Innovation to Inspire Engagement, w: M. Kwilosz, Grywalizacja – nadchodzi nowe, „Nowe Technologie” 2013, nr 1, Comarch S.A. |
10. | Górniak J. (red.), Kompetencje Polaków a potrzeby polskiej gospodarki, Raport Bilans Kapitału Ludzkiego 2014, PARP, Warszawa 2014, http://bkl.parp.gov.pl/system/files/Downloads/20140523082725/ BKL_IVed_raport_podsumowujacy.pdf?1400826454 (dostęp 10.09.201 |
11. | HR Standard, Czy klasyczna forma rekrutacji zostanie całkowicie wyparta przez grywalizację?, http://hrstandard.pl/2014/04/01/czy-klasyczna-forma-rekrutacji-zostanie-calkowiciewyparta-przez-grywalizacje/ (dostęp 15.09.2014). |
12. | Jamka B., Dobór wewnętrzny i zewnętrzny. Teoria i praktyka, Difin, Warszawa 2001. |
13. | Juchnowicz M. (red.), Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy – narzędzia – aplikacje, PWE, Warszawa 2014. |
14. | Małkowska K., Graj w rekrutacje, HR Standard, http://hrstandard.pl/2014/10/02/graj-wrekrutacje/(dostęp 11.09.2014). |
15. | Meister J., Gamification: Three Ways To Use Gaming For Recruiting, Training, and Health & Wellness, Forbes, 2012, www.forbes.com/sites/jeannemeister/2012/05/21/gamification-three-ways-to-use-gaming-for-recruiting-training-and-health-amp-wellness/ (dostęp |
16. | Młynarczyk M., Gamifikacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Raport Game Industry Trends 2013, www.git2013.pl (dostęp 11.09.2014). |
17. | Palmer D., Lunceford S., Patton A.J., The Engagement Economy: How Gamification Is Reshaping Businesses, „Deloitte Review” 2012, Issue 11. |
18. | Parmenter D., Key Performance Indicators. Developing, Implementing and Using Winning KPIs, John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey 2010. |
19. | Przybyszewski R., Kapitał ludzki w procesie kształtowania gospodarki opartej na wiedzy, Difin, Warszawa 2007. |
20. | Rybak M., Zarządzanie kapitałem ludzkim a kluczowe kompetencje, w: M. Rybak (red.), Kapitał ludzki a konkurencyjność przedsiębiorstw, Poltext, Warszawa 2003. |
21. | Surdyk A., Edukacyjna funkcja gier w dobie „cywilizacji zabawy”, „Homo Communicativus” 2008, nr3(5). |
22. | Wawer M., Edukacja pracowników pokolenia Y – nowe potrzeby i rozwiązania, Edukacja– technika–informatyka. Wybrane Problemy Edukacji Technicznej i Zawodowej, Rocznik Naukowy nr 4, cz. 1, Rzeszów 2013. |
23. | Zichermann G., Cunningham Ch., Gamification by Design. Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps, O’Reilly Media, Inc., Sebastopol 2011. |
24. | Talent Bridge, Grywalizacja w procesie rekrutacji, 2014, www.talentbridge.pl/raporty/97-raport-grywalizacja (dostęp 10.09.2014). |