Studia i Prace WNEiZ US

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

ISSN: 2080-4881     eISSN: 2300-4096
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Lista wydań / nr 39/2 2015
EFEKT ROPO W PROCESIE ZAKUPOWYM MŁODYCH KONSUMENTÓW

Rok wydania:2015
Liczba stron:12 (471-482)
Słowa kluczowe: efekt ROPO proces zakupowy młodzi konsumenci
Autorzy: Agnieszka Panek
Politechnika Lubelska

Joanna Wyrwisz
Politechnika Lubelska

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie zjawiska w zachowaniu konsumentów określanego jako efekt ROPO. Dotyczy ono poszukiwania w Internecie informacji o produktach i usługach, które konsumenci pragną nabyć, połączone z finalizowaniem transakcji w stacjonarnym punkcie sprzedaży. W artykule zaprezentowano podejście badawcze oparte na kwerendzie piśmiennictwa oraz badaniach empirycznych. W szczególności zaprezentowane zostaną wyniki badań w zakresie oceny zachowań młodych konsumentów podczas zakupów i występowania w tej grupie efektu ROPO.
Pobierz plik

Plik artykułu

Bibliografia

1.Cichoń M. (red.), Biblia e-biznesu, Helion, Gliwice 2013.
2.Jędrzejewska K., Dwie potrzeby: tanio i bezpiecznie, „Brief” 2011, nr 9 (143).
3.Kasprzycki-Rosikoń J., Kreatywny konsument, „Brief” 2012, nr 7–8 (153–154).
4.Milcarz P., Hoffman R., Ilość czy jakość w komunikacji on-line?, „Brief” 2011, nr 9 (143).
5.http://ecommerce.blox.pl/2009/05/Serwisy-opiniujace.html (dostępu 10.10.2014).
6.http://www.marketing-news.pl/message.php?art=35614 (dostęp 10.10.2014).
7.http://www.howtosell.pl/index.php/2012/01/na-czym-polega-efekt-ropo/ (dostęp 10.10.2014)