Studia i Prace WNEiZ US

Previously: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

ISSN: 2080-4881     eISSN: 2300-4096    OAI    DOI: 10.18276/sip
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Issue archive / nr 39/2 2015

Year of publication:2015

Articles

# Title Page range Authors Actions
1.

ROZWAŻANIA O WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMACH MARKETINGU

13 (11-23) Władysław Mantura More
2.

RUTYNY WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI Z KLIENTEM – KONCEPTUALIZACJA I POMIAR

12 (25-36) Justyna Laskowska-Witek, Maciej Mitręga More
3.

WPŁYW INNOWACJI NA KREOWANIE WARTOŚCI DLA KLIENTA

12 (37-48) Sebastian Zupok More
4.

ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM W PRZEDSIĘBIORSTWIE W KONTEKŚCIE ROZWOJU KLASY KREATYWNEJ

12 (49-60) Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska More
5.

MOTYWACJA PRACOWNIKÓW A SATYSFAKCJA KLIENTÓW. UJĘCIE EMPIRYCZNE Z PERSPEKTYWY DWÓCH SEKTORÓW GOSPODARCZYCH

14 (61-74) Marcin Gąsior More
6.

POMIAR EFEKTYWNOŚCI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W PRAKTYCE PRZEDSIĘBIORSTW – WYBRANE PROBLEMY

14 (75-88) Małgorzata Karpińska-Krakowiak More
7.

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO PROWADZĄCYCH SPRZEDAŻ WIELOKANAŁOWĄ

10 (89-98) Marek Drzazga More
8.

WSPÓŁPRACA W OBSZARZE ZARZĄDZANIA MARKĄ W KONTEKŚCIE GLOBALIZACJI

14 (99-112) Magdalena Grębosz, Jacek Otto More
9.

FUNKCJONALNOŚĆ NARZĘDZI GOOGLE W SEARCH ENGINE MARKETINGU

14 (113-126) Krzysztof Hauke More
10.

MODELE PLS-PM I ICH ZASTOSOWANIA W PREDYKCJI I WYJAŚNIANIU ZJAWISK EKONOMICZNYCH

12 (127-138) Adam Sagan More
11.

KONSUMPCJA KOLABORATYWNA – WYZWANIA POMIAROWE I MENEDŻERSKIE W KONTEKŚCIE TZW. RIDE SHARING

12 (139-150) Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga More
12.

ŹRÓDŁA SUKCESU RYNKOWEGO – MODEL TEORETYCZNY I WERYFIKACJA EMPIRYCZNA

14 (153-166) Robert Kozielski More
13.

ROLA PARTNERSTW BIZNES – NAUKA W PROCESIE TRANSFERU TECHNOLOGII

14 (167-180) Honorata Howaniec, Olga Okrzesik More
14.

CD NIWA JAKO PLATFORMA WSPÓŁPRACY BIZNESU I NAUKI

14 (181-194) Krystyna Dziubich, Henryk Krawczyk, Beata Krawczyk-Bryłka More
15.

BUDOWANIE ZAUFANIA ORGANIZACYJNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE

12 (195-206) Barbara Józefowicz More
16.

MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM JAKO PROCES DOSKONALENIA BIZNESU

14 (207-220) Stanisław Kaczmarczyk More
17.

MARKETING ZINTEGROWANY W SIECIACH ORGANIZACYJNYCH

14 (221-234) Stanisław Skowron More
18.

KREACJA I TRANSFER WIEDZY W SIECIACH ORGANIZACJI USŁUG PROFESJONALNYCH

14 (235-248) Sławomir Smyczek More
19.

MIEJSCE ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTAMI (CRM) W ZARZĄDZANIU DZIAŁALNOŚCIĄ MARKETINGOWĄ W PRZEDSIĘBIORSTWIE

12 (249-260) Agnieszka Bojanowska More
20.

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W RELACJI Z KLIENTAMI FIRM UBEZPIECZENIOWYCH W KONTEKŚCIE KONCEPCJI POSTRZEGANEJ SPRAWIEDLIWOŚCI

12 (261-272) Malwina Berger, Maciej Mitręga More
21.

PERCEPCJA JAKOŚCI USŁUG ZDROWOTNYCH W UJĘCIU RELACYJNYM

12 (273-284) Grzegorz Zieliński More
22.

MORFOLOGIA WIĘZI RELACYJNYCH W INSTYTUCJACH SŁUŻBY ZDROWIA

14 (285-298) Ewa Nowakowska More
23.

GRYWALIZACJA W ZARZĄDZANIU RELACJAMI Z KLIENTAMI W USŁUGACH SPORTOWO-REKREACYJNYCH

14 (299-312) Agnieszka Widawska-Stanisz More
24.

TARGI GOSPODARCZE W DOBIE MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ

14 (313-326) Anita Proszowska More
25.

WYKORZYSTANIE NOWYCH TECHNOLOGII W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ OŚRODKÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W POLSCE

12 (327-338) Aleksandra Całka More
26.

INBOUND MARKETING W BUDOWANIU WIZERUNKU MARKI W SIECI. STUDIUM PRZYPADKU

14 (339-352) Beata Tarczydło More
27.

ROZWÓJ I ZNACZENIE MARKI WŁASNEJ

14 (353-366) Magdalena Kowalska More
28.

MODELE SEM W BADANIACH MOTYWACJI PRACOWNIKÓW

14 (367-380) Łukasz Skowron More
29.

INSTRUMENTY MARKETINGU PERSONALNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWACH PRODUKCYJNYCH I USŁUGOWYCH

12 (381-392) Mariola Grzybowska-Brzezińska More
30.

KONCEPCJA WARTOŚCI W RELACJACH PRACOWNIK – ORGANIZACJA

14 (393-406) Edyta Rudawska More
31.

ROLA MARKETINGU MOBILNEGO W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA

14 (407-420) Ewa Frąckiewicz More
32.

STRATEGIE MARKETINGOWE POLSKICH MAREK MODOWYCH W KONTEKŚCIE EKSPANSJI NA RYNKI ZAGRANICZNE

14 (421-434) Barbara Mróz-Gorgoń More
33.

DZIAŁANIA OFERENTÓW PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH (NIE)OCZEKIWANE PRZEZ NABYWCÓW

12 (435-446) Agnieszka Izabela Baruk More
34.

POSTRZEGANIE WYBRANYCH ELEMENTÓW MARKETINGOWEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW REGIONALNYCH I TRADYCYJNYCH

12 (447-458) Anna Iwanicka More
35.

KONSUMENT MULTIKANAŁOWY – PRZYCZYNY I IMPLIKACJE ZJAWISKA

12 (459-470) Marcin Lipowski More
36.

EFEKT ROPO W PROCESIE ZAKUPOWYM MŁODYCH KONSUMENTÓW

12 (471-482) Agnieszka Panek, Joanna Wyrwisz More
37.

RECENZJA Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal, Zarządzanie marketingiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2014

4 (485-488) Edyta Rudawska More