Erscheinungsjahr: | 2018 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Marketing online następcą marketingu tradycyjnego |
12 (9-20) | Karolina Beyer | mehr |
2. |
Zarządzanie jakością procesu obsługi jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie na rynku B2B |
12 (21-32) | Małgorzata Adamska | mehr |
3. |
Specyfika przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce |
12 (33-44) | Mariola Dźwigoł-Barosz | mehr |
4. |
Kobieta przedsiębiorca – charakterystyka stylu zarządzania |
9 (45-53) | Justyna Kaźmierczak, Artur Łabuz | mehr |
5. |
Rozwój rynku aniołów biznesu w Polsce – wybrane aspekty |
11 (55-65) | Aleksandra Kieres | mehr |
6. |
Wykorzystanie modelu otwartych innowacji na przykładzie współpracy ze start-upami |
10 (67-76) | Katarzyna Kozioł-Nadolna | mehr |
7. |
Dylematy pracodawcy i pracobiorcy. Czy model matematyczny jest wystarczający? |
13 (77-89) | Martyna Maciejewska-Przyłucka, Anna Maria Suchocka | mehr |
8. |
Zarządzanie i nadzór nad firmą rodzinną w kontekście teorii agencji i służebności |
11 (91-101) | Malwina Szczepkowska | mehr |
9. |
Ład korporacyjny a innowacyjność podmiotów gospodarczych |
10 (103-112) | Roman Tylżanowski, Wojciech Leoński | mehr |
10. |
Zarządzanie różnorodnością w kształtowaniu efektywności finansowej organizacji |
10 (115-124) | Anna Wieczorek-Szymańska | mehr |
11. |
Wpływ form motywowania na pobudzanie zaangażowania pracowników – studium przypadku |
13 (125-137) | Justyna Kaźmierczak | mehr |
12. |
Dynamika zmian publicznych zasobów mieszkaniowych na przykładzie Olsztyna |
12 (139-150) | Waldemar Kozłowski | mehr |
13. |
Innowacyjność Polski w latach 2011–2015. Znaczenie i bariery |
11 (151-161) | Milena Krymowska | mehr |
14. |
Otwartość innowacyjna polskich podmiotów typu start-up. Wyniki badań pilotażowych |
12 (163-174) | Dorota Roszkowska | mehr |