Erscheinungsjahr: | 2018 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
* |
Spis treści(Inhaltsverzeichnis) |
4 (3-6) | --- | mehr |
1. |
Categories of knowledge in innovative organisation processes(Kategorie wiedzy w procesach innowacyjnych organizacji) |
15 (9-23) | Władysław Janasz, Krzysztof Janasz | mehr |
2. |
Knowledge management in a modern organisation(Zarządzanie wiedzą we współczesnej organizacji) |
15 (25-39) | Władysław Janasz, Krzysztof Janasz | mehr |
3. |
Open data business model: innowacyjne aspekty projektowania modeli biznesu |
11 (41-51) | Marek Jabłoński | mehr |
4. |
Rola funduszy europejskich w kreowaniu rozwoju i innowacyjności regionów w Polsce |
18 (53-70) | Andrzej Jaki, Tomasz Rojek | mehr |
5. |
Innowacje otwarte w MSP |
16 (71-86) | Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio, Barbara Siuta-Tokarska | mehr |
6. |
System patentowy w procesie innowacyjnym |
11 (87-97) | Justyna Kacprzak | mehr |
7. |
Efektywność przedsięwzięć innowacyjnych w organizacji produkcji |
16 (99-114) | Tadeusz Kubik | mehr |
8. |
W poszukiwaniu typologii innowacji społecznie odpowiedzialnych: mapowanie pola badawczego |
11 (115-125) | Andrzej Lis, Agata Sudolska | mehr |
9. |
Szacowanie ważności kryteriów oceny ryzyka projektów innowacyjnych z wykorzystaniem entropii Shannon’a |
14 (127-140) | Katarzyna Rudnik, Anna Małgorzata Deptuła | mehr |
10. |
Uwarunkowania oceny ryzyka innowacji technicznych |
13 (141-153) | Anna Małgorzata Deptuła, Katarzyna Rudnik | mehr |
11. |
Metody badań innowacji ze szczególnym uwzględnieniem innowacji marketingowych |
12 (155-166) | Monika Spychalska-Wojtkiewicz | mehr |
12. |
Marketing innovation in the modern distribution channel with use of own brand(Innowacje marketingowe w działaniach nowoczesnego kanału dystrybucji z zastosowaniem marki własnej) |
11 (167-177) | Katarzyna Szopik-Depczyńska, Agnieszka Wala | mehr |
13. |
Korporacyjne fundusze wysokiego ryzyka – istota i propozycja typologii |
13 (179-191) | Krzysztof Ćwik, Krystian Olek, Witold Szumowski | mehr |
14. |
Ochrona twórczości pracowniczej na gruncie prawa własności przemysłowej |
10 (193-202) | Monika Szymura | mehr |
15. |
Komunikacja wewnętrzna – innowacyjny aspekt współczesnego zarządzania organizacją |
12 (203-214) | Klaudia Smoląg, Beata Ślusarczyk | mehr |
16. |
Prokreatywna przestrzeń przedsiębiorstwa produkcyjnego |
10 (215-224) | Kamila Tomczak-Horyń, Ryszard Knosala | mehr |
17. |
Innowacyjność polskiej gospodarki a fundusze unijne: czy POIG coś pomógł? |
16 (225-240) | Andrzej H. Jasiński | mehr |
18. |
Regionalny rozkład determinant innowacyjności a jej stan na poziomie państwa |
13 (241-253) | Marek Szajt | mehr |
19. |
Wpływ współpracy na aktywność innowacyjną MŚP |
11 (255-265) | Dariusz Nowak | mehr |
20. |
Przestrzeń i relacje a innowacje w przemyśle Wielkopolski w latach 2014–2016 |
13 (267-279) | Arkadiusz Świadek | mehr |
21. |
Powiązania technologiczne a innowacyjność regionów peryferyjnych. Przykład Polski północno-wschodniej |
11 (281-291) | Robert Ciborowski, Karina Sachpazidu-Wójcicka | mehr |
22. |
Znaczenie powiązań międzyorganizacyjnych dla wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw – ujęcie teoretyczno-empiryczne |
13 (293-305) | Danuta Rojek | mehr |
23. |
Wpływ instytucji wsparcia biznesu na aktywny transfer technologii w województwie wielkopolskim w latach 2014–2016 |
11 (307-317) | Jadwiga Gorączkowska, Marlena Płonka | mehr |
24. |
Bazy ofert technologicznych jako narzędzie wsparcia transferu technologii w przedsiębiorstwie |
12 (319-330) | Zofia Gródek-Szostak | mehr |
25. |
Strategie współpracy z kooperantami biernymi |
10 (331-340) | Bartosz Marcinkowski | mehr |
26. |
Rola internetu we współczesnej gospodarce |
13 (341-353) | Karolina Beyer | mehr |
27. |
Konsumenci w internecie jako źródło informacji |
12 (355-366) | Justyna Skorupska | mehr |
28. |
The application of design thinking in small and medium enterprises(Zastosowanie design thinking w małych i średnich przedsiębiorstwach) |
12 (367-378) | Anna Bielawa | mehr |
29. |
Zastosowanie metod antropologii biznesu jako innowacyjnej koncepcji badań konsumentów |
10 (379-388) | Marek Gładysz | mehr |
30. |
Zbieżność kultury firmy produkcyjnej nastawionej na ciągłe doskonalenie z kulturą kaizen – wyniki badań wstępnych |
13 (389-401) | Jan M. Janiszewski | mehr |
31. |
Ocena potencjału pracowników Urzędu Miasta Dzierżoniów w celu wdrożenia systemu sugestii pracowniczych kaizen |
13 (403-415) | Marek Krasiński | mehr |
32. |
Rozwój działalności badawczo-rozwojowej w sektorze IT – studium przypadku SISMS Sp. z o.o. |
11 (417-427) | Grzegorz Krzos, Janusz Kolbusz, Krystian Olek | mehr |
33. |
Zarządzanie innowacyjnymi projektami w warunkach współczesnych zmian otoczenia |
14 (429-442) | Agnieszka Goździewska-Nowicka, Tomasz Janicki, Wojciech Popławski, Urszula Słupska | mehr |
34. |
Determinanty innowacyjności komercyjnych domów seniora |
13 (443-455) | Piotr Bartkowiak, Marcin Boruta | mehr |
35. |
Analiza funkcjonowania niskobudżetowych pasażerskich przewoźników lotniczych w Europie jako przykład innowacji zarządzania |
11 (457-467) | Andrzej Montwiłł, Natalia Drop | mehr |
36. |
Kształtowanie struktur organizacyjnych w realizacji projektów partnerskich |
12 (469-480) | Agnieszka Goździewska-Nowicka, Tomasz Janicki, Urszula Słupska, Wojciech Popławski | mehr |
37. |
Wykorzystanie technologii chmury obliczeniowej w przedsiębiorstwach w krajach Unii Europejskiej |
13 (481-493) | Krystyna Poznańska, Artur Marczak | mehr |
38. |
Współpraca interdyscyplinarna polskich uczelni wyższych na przykładzie analizy sieci własnej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie |
11 (495-505) | Anna Sworowska | mehr |
39. |
Budowanie zespołu z wykorzystaniem metod kreatywnego rozwiązywania problemów |
11 (507-517) | Barbara Wasilewska | mehr |
40. |
Obszary ryzyka w przedsiębiorstwach z sektora usług kreatywnych w Polsce |
12 (519-530) | Jacek Woźniak | mehr |
41. |
Badania patentowe w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce |
11 (531-541) | Łukasz Wściubiak | mehr |
42. |
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne wykorzystywane w zarządzaniu telepracą |
11 (543-553) | Bogusława Ziółkowska, Karolina Karbownik | mehr |
43. |
The importance of creativity as the core competence of employees in the selected enterprises in Poland(Znaczenie kreatywności jako podstawowej kompetencji pracowników w wybranych przedsiębiorstwach w Polsce) |
10 (555-564) | Joanna Ziomek | mehr |