Studia i Prace WNEiZ US

Vorher: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

ISSN: 2450-7733     eISSN: 2300-4096    OAI    DOI: 10.18276/sip.2016.43/3-08
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Liste der Ausgaben / nr 43/3 2016
ZACHOWANIA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH WOBEC DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH OPERATORÓW LOGISTYCZNYCH

Autoren: Joanna Dyczkowska
Politechnika Koszalińska
Schlüsselbegriffe: operator logistyczny działania marketingowe klient indywidualny
Data publikacji całości:2016
Seitenanzahl:10 (89-98)
Klasyfikacja JEL: D12 M31
Cited-by (Crossref) ?:

Abstract

W artykule został zaprezentowany proces zakupowy usługi logistycznej w przypadku klienta indywidualnego. Instrumenty marketingowe wpływające na zachowanie nabywców są związane z kształtowaniem kompozycji marketingowej przez operatorów logistycznych na rynku polskim. Konsumenci skupiają się tylko na niektórych czynnikach wpływających na kształtowanie oferty usługowej. Określenie pozycji usług logistycznych na rynku polskim może wpłynąć na zmianę działania przedsiębiorstw TSL.
herunterladen

Artikeldatei

Bibliographie

1.Garbarski, L. (1998). Zachowanie nabywców. Warszawa: PWE.
2.Kieżel, E. (red.). (2010). Konsument i jego zachowania na rynku europejskim. Warszawa: PWE.
3.Kieżel, E., Smyczek, S. (red.). (2011). Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. Warszawa: Placet.
4.Mazurek-Łopacińska, K. (2003). Zachowanie nabywców i ich konsekwencje marketingowe. Warszawa: PWN.
5.Mruk, H., Pilarczyk, B., Sławińska, M. (2012). Marketing. Koncepcje – strategie – trendy. Poznań: Wyd. UE w Poznaniu.
6.Perenc, J. (red.). (2008). Podstawy marketingu. Problemy na dziś i jutro. Szczecin: Wyd. Naukowe US.
7.Rosa, G., Peszko, K., Chrąchol, U. (2015). Zachowanie konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej. Handel Wewnętrzny, 3 (355).
8.Rudnicki, L. (2012). Zachowania konsumentów na rynku. Warszawa: PWE.
9.Witek, J. (2011). Zachowania konsumentów – wyzwaniem rynku. W: G. Rosa, J. Perenc (red.), Zachowania nabywców. Szczecin: Wyd. Naukowe US.
10.Żurawik, B., Żurawik, W. (1996). Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. Warszawa: PWE.