1. | Adams, E. (2010). Projektowanie gier video. Podstawy. Gliwice: Helion. |
2. | Citko, A. (2015). Historia ewolucji grafiki w grach – Od Mario do Crysis i dalej. Pobrane z: http://www.purepc.pl/gry/ historia_ewolucji_grafiki_w_grach_od_mario_do_crysis_i_dalej (grudzień 2015). |
3. | Kluska, B. (2008). Dawno temu w grach. Czas pionierów, Szkice z historii gier komputerowych. Łódź: Orka. Kozłowski, B. (2015). Chrome engine. Pobrane z: http://technologia.techland.pl. (lipiec 2015). |
4. | LaMothe, A. (2014). Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty. Gliwice: Helion. |
5. | Makowski, P. (2010). Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo. Warszawa: Trio. |
6. | Malinowski, J. (2014). Historia silników gier. Pobrane z: https://www.assembla.com/spaces/ppgame/wiki/historia_ silnik%C3%B3w_gier/history (maj 2015). |
7. | Molta, A. (2014). Silniki następnej generacji. Pobrane z: http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,9213218,Silniki_ nastepnej_generacji_.html?bo=1 (maj 2015). |
8. | Roszak, K. (2011). Moc obrazu. PC Format, 5. |
9. | Rokicki, J. (2003). Czas siwych graczy!. Warszawa: WNT. |
10. | Stasieńko, J. (2011). Gry komputerowe – jestem na „tak”, jestem na „nie”. Zagrożenia, szanse i wyzwania rozrywki komputerowej. Wrocław: Dolnośląska Szkoła Wyższa. |
11. | Wysocki, D. (2014). Najważniejsze silniki gier. Pobrane z: http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Najwazniejsze_ silniki_gier_cz._2-2993/strona/9730.html (listopad 2015). |
12. | Zoła, A. (2004). Programowanie w języku Java. Warszawa: Helion. |