1. | Dąbrowska, A., Janoś-Kresło, M., Wójcik, J. (2016). Stan wiedzy studentów SGH w zakresie możliwości wykorzystania internetu. Pobrane z: http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/11/id/187 (19.03.2016). |
2. | Krejtz, K. (2016). Internet mobilny w życiu studenta – raport badawczy. Pobrane z: http://interaktywnie.com/public/ upload/data/02/96/29623_internet-mob-w-zyciu-studenta_raport.pdf (20.03.2016). |
3. | Kulczycki, E. (2012). Jak z internetu korzystają studenci, a jak pracownicy naukowi? Raport z badania. Pobrane z: http://ekulczycki.pl/teoria_komunikacji/jak-z-internetu-korzystaja-studenci-a-jak-pracownicy-naukowi-raport-z-badania/ (22.03.2016). |
4. | Lorencowicz, E., Kocira, S. (2012). Ocena wykorzystywania internetu przez studentów studiów inżynierskich. W: Postępy Nauki i Techniki, 15, 238–245. |
5. | Morbitzer, J. (2011). Aksjologiczne konteksty Internetu. W: A. Szpunar (red.), Paradoksy internetu. Konteksty społeczno-kulturowe. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek. |
6. | Puchała, M. (2009). Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci. W: J. Bednarek, A. Andrzejewska (red.), Cyberświat. Możliwości i zagrożenia. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie ŻAK. |
7. | Retkiewicz, W. (2014). Przestrzenna natura cyberprzestrzeni. W: Z. Rykiel, J. Kinal (red.), Wirtualność jako realność. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. |