1. | Beim, M., Soczówka, A. (2016). Rozwój kolejowych, regionalnych połączeń transgranicznych w Polsce. Transport Miejski |
2. | i Regionalny, 10, 19–24. |
3. | Engelhardt, J. (2014). Usamorządowienie kolei regionalnych w Polsce – fakty i mity. Logistyka, 2, 40–50. |
4. | Engelhardt, J. (2017). Usamorządowienie kolejowych przewozów regionalnych 2008–2015. Co dalej… ? Przegląd Komunikacyjny, |
5. | 4, 30–37. |
6. | Górny, J. (2013). Zróżnicowanie poziomu dofinansowania przez samorządy wojewódzkie kolejowych regionalnych przewozów |
7. | pasażerskich. Rozwój Regionalny i Polityka Regionalna, 22, 15–28. |
8. | IRG-Rail (2018). Sixth Annual Market Monitoring Report. |
9. | Komornicki, T., Śleszyński, P., Rosik, P., Pomianowski, W. (2009). Dostępność przestrzenna jako przesłanka kształtowania |
10. | polskiej polityki transportowej. Biuletyn KPZK, 241. Warszawa: Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN. |
11. | Koziarski, S. (1993). Sieć kolejowa Polski w latach 1918–1992. Opole: Instytut Śląski. |
12. | Lijewski, T. (1995). Ekspansja i regres przestrzenny kolei w Polsce w okresie 150 lat jej istnienia. Problemy Ekonomiki |
13. | Transportu, 2 (90), 37–45. |
14. | Mańkowski, T. (2011). Próba analizy kierunków zmian w organizacji pasażerskich kolejowych przewozów regionalnych |
15. | w województwie zachodniopomorskim. Logistyka, 3, 1788–1800. |
16. | Massel, A. (2014). Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce. Technika Transportu Szynowego, 21 (1-2), 17–24. |
17. | Massel, A. (2018). Wpływ stanu infrastruktury i jakości oferty przewozowej na rozwój kolejowych przewozów pasażerskich |
18. | – przykład Dolnego Śląska. Technika Transportu szynowego, 7-8, 19–28. |
19. | Pająk, M., Soczówka, A. (2018). Możliwości rozwoju kolei metropolitalnej w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Technika |
20. | Transportu Szynowego, 6, 20–27. |
21. | PKP Polskie Linie Kolejowe (2018). Raport roczny za 2017 rok. |
22. | Śleszyński, P. (2014). Dostępność czasowa i jej zastosowania. Przegląd Geograficzny, 86, 171–215. |
23. | Taylor, Z. (2007). Rozwój i regres sieci kolejowej w Polsce. Warszawa: Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania |
24. | PAN. |
25. | Urząd Transportu Kolejowego (2017a). Koleje pasażerskie w województwach – dynamika zmian. |
26. | Urząd Transportu Kolejowego (2017b). Wykorzystanie i potencjał kolejowych przewozów pasażerskich w Polsce. |
27. | Urząd Transportu Kolejowego (2018). Sprawozdanie z funkcjonowania rynku transportu kolejowego w 2017 r. |
28. | Ustawa (2000). Ustawa z dnia 8 września 2000 r. o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego |
29. | „Polskie Koleje Państwowe”. |
30. | Wiśniewski, S. (2015). Powiązania miast województwa łódzkiego w systemie kolejowego transportu zbiorowego w świetle |
31. | potencjału komunikacyjnego. Prace Geograficzne, 140, 25–38. |
32. | Wojtkiewicz, S. (2017). Funkcjonowanie regionalnego transportu kolejowego w województwie zachodniopomorskim |
33. | w latach 2005–2015. Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG, 20 (1), 62–77. |
34. | Wolański, M. (2008). Ewolucja oferty przewozów międzyaglomeracyjnych w Polsce w latach 1989–2007. Technika Transportu |
35. | Szynowego, 3, 50–59. |
36. | Wołek, M. (2012a). Finansowanie regionalnego transportu kolejowego w Polsce przez samorząd województwa w latach |
37. | 2004–2010. Logistyka, 3, CD, 1–5. |
38. | Wołek, M (2012b). Wydatki samorządów województw na transport kolejowy w 2011 r. Technika Transportu Szynowego, 10, |
39. | 46–48. |
40. | Wróbel, I., Klemba, S. (2016). Rewizja krajowego Planu Transportowego i propozycje zmian. Problemy Kolejnictwa, 172, |
41. | 67–84. |
42. | Żurkowski, A. (2009). Modelowanie przewozów międzyaglomeracyjnych, Problemy Kolejnictwa, 148, 5–47. |