Problemy Transportu i Logistyki

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Transportu i Logistyki

ISSN: 1644-275X     eISSN: 2353-3005    OAI    DOI: 10.18276/ptl.2017.39-08
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 3 (39) 2017
PREFERENCJE POLSKICH KONSUMENTÓW DOTYCZĄCE ZAKUPÓW INTERNETOWYCH ODZIEŻY

Autorzy: Joanna Baran,
Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Agata Jankowska
Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Słowa kluczowe: e-commerce branża odzieżowa konsumenci
Data publikacji całości:2017
Liczba stron:8 (87-94)
Klasyfikacja JEL: D12
Cited-by (Crossref) ?:

Abstrakt

Celem artykułu było poznanie preferencji polskich konsumentów na temat zakupów interneto- wych odzieży. Przeprowadzono badania ankietowe na próbie 300 respondentów, w ramach których rozpoznano główne czynniki zachęcające do zakupów internetowych, preferowane formy dostawy i płatności oraz główne powody dokonywania zwrotów towarów przez konsumentów
Pobierz plik

Plik artykułu

Bibliografia

1.Baran, J., Palewicz, J. (2012). Organizacja łańcucha dostaw w branży odzieżowej. Logistyka, 6, 538–540.
2.Drygas, P., (2008). Handel elektroniczny. W: M. Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu, (s. 256–280). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
3.Dutko, M. (red.) (2013). Biblia e-biznesu. Gliwice: Helion.
4.Dyczkowska, J. (2014). Logistyczna obsługa klientów sklepów internetowych przez przedsiębiorstwa TSL. W:R.Miler i in. (red.), Wymiary logistyki – ujęcie holistyczne, t. IV (s. 115–126). Warszawa: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku.
5.E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska (2016). Warszawa: Gemius Polska.
6.Fertsch, I. (2006). Słownik terminologii logistycznej. Poznań: Instytut Logistyki i Magazynowania, Biblioteka Logistyka.
7.Gregor, B., Stawiszyński, M. (2002). E-commerce. Bydgoszcz: Branta.
8.Jaworska, K., Mazur, A., Mazur, D. (2001). CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami. Zabrze: Madar.
9.Niedźwiedziński, M. (2004). Globalny handel elektroniczny. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
10.Rynek wewnętrzny w 2015 r. Informacje i opracowania statystyczne (2016). Warszawa: Główny Urząd Statystyczny.
11.Szumilak, J. (red.) (2004). Handel detaliczny. Funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
12.www.pbrz.pl (22.03.2017).
13.www.msp.gov.pl/pl (19.03.2017).