1. | Biuletyn Informacyjny Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego RP w Sankt-Petersburgu (2015), 3–4, 7–10, 17–19. |
2. | CMA CGM introduces Baltic Levant Express (2016). International Transport Journal. Pobrano z: http://www.transportjournal.com. |
3. | Gopkalo, O., Goloviznin, A. ( 2014). Russia’s window onto Europe. Baltic Transport Journal, 4, 90–96. |
4. | Grzybowski, M. (2014). Inwestycje w portach morskich Wschodniego Bałtyku. Studia przypadków. Logistyka, 6, 689–698. |
5. | Klimek, H. (2005). Konkurencyjność polskich portów morskich na bałtyckim rynku usług portowych. Studia Gdańskie, Wizje i Rzeczywistość, 3, 128. |
6. | Pacuk, M. (2015). Porty rosyjskie Zatoki Fińskiej. Logistyka, 3, 3685–3691. |
7. | Palmowski, T. (1999). Bałtyckie porty Rosji i perspektywy ich rozwoju. W: J. Kitowski (red.), Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG, t. V (s. 285–295). Warszawa–Rzeszów: Komisja Geografii Komunikacji PTG w Warszawie, Wydz. Ekonomiczny Filii UMCS w Rzeszowie. |
8. | Port Bronka, New deepwater port in Saint-Petersburg, Russia (2016). Prezentacja. Fenix owner & operator of Port Bronka. Pobrano z: http://eng.port-bronka.ru. |
9. | Sokołowski, W. (2015). Rosja. Rozbudowa i modernizacja portów morskich na Bałtyku, Forum Ekonomiczne, 16.11. Pobrano z: http://www.forum-ekonomiczne.pl. |
10. | Stala-Szlugaj, K. (2011). Uwarunkowania logistyczne eksportu rosyjskiego węgla z portów płn.-zach. Europy. Przegląd Górniczy, 7–8, 329–334. |
11. | http://archive.is/http://www.morport.com/rus/news/document1773.shtml. |
12. | http://eng.port-bronka.ru/descr/shema-cin-13. |
13. | http://mozg4d.com/bronka.pdf. |
14. | http://www.transportjournal.com/en/home/news/artikeldetail/cma-cgm-introduces-baltic-levant-express.html. |
15. | http://www.gospodarkamorska.pl/Stocznie,Offshore/nowy-rosyjski-port-wspolpracuje-z-portem-hamburg.html. |