1. | Airport Industry (2014). Connectivity report, ACI. |
2. | Aviation Benefits Beyond Borders (2014). Oxford Economics dla ATAG. |
3. | Burghouwt, G., Redondi, R. (2013). Connectivity in Air Transport Networks. An Assessment of Models and Applications. Journal of Transport Economics and Policy, 47 (1), 37–41. |
4. | Burghouwt, G., Veldhuis, J. (2006). The Competitive Position of Hub Airports in Transatlantic Market. Journal of Air Transportation, 11 (1), 106 130. |
5. | Dane Urzędu Lotnictwa Cywilnego. |
6. | Danesi, A. (2006). Measuring Airline Hub Timetable Co-ordination and Connectivity: Definitione of a New Index and Application to a Sample of European Hubs. European Transport, 34, 54–74. |
7. | Dennis, N. (1994a). Airline Hub Operations in Europe. Journal of Transport Geography, 2 (4), 219–233. |
8. | Dennis, N. (1994b). Scheduling Strategies for Airline Hub Operations. Journal of Transport Management, 1 (2), 131–144. |
9. | Dennis, N., Doganis, R. (1989). Lessons in Hubbing. Airline Business, 3, 42–47. |
10. | Koźlak, A. (2012). Nowoczesny system transportowy jako czynnik rozwoju regionów w Polsce. Gdańsk: Wyd. UG. |
11. | Malighetti, P., Paleari, S., Redondi, R. (2008). Connectivity of the European Airport Network: „Self-help Hubbing” and Business Implications. Journal of Air Transport Management, 14 (2), 53–65. |
12. | Mańkowska, M. (2013). The Areas of Competition and Planes of Cooperation in the Polish Passenger Transport Market (Sea, Rail and Air Transport). Logistics and Transport, 20 (4). |
13. | Mańkowska, M., Mańkowski, T. (2013). Możliwości integracji transportu kolejowego i lotniczego na przykładzie portu lotniczego Szczecin-Goleniów. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 778, Problemy Transportu i Logistyki, 22, 122–125. |
14. | Marciszewska, E., Kaliński, D. (2009). Port lotniczy jako czynnik rozwoju regionalnego. W: A. Barski, W. Fabirkiewicz, C. Jarosz (red.), Rozwój lotnictwa w regionach (s. 5–9). Toruń: Wyd. Adam Marszałek. |
15. | Materiały wewnętrzne Portu Lotniczego Szczecin. |
16. | Paleari, S., Redondi, R., Malighetti, P. (2010). A Comparative Study of Airport Connectivity in China, Europe and US: Which Network Provides the Best Service for Passengers? Transportation Research, 42 (2), 198–200. |
17. | Pearce, B. (2014). Adding Value Despite Difficult Business Conditio. IATA. |
18. | Tłoczyński, D. (2014). Accessibility jako instrument kształtowania polskiego rynku usług transportu lotniczego. W: J. Sokołowski, A. Żabiński (red.), Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych (s. 371–381). Wrocław: Wyd. UE we Wrocławiu. |
19. | Tłoczyński, D. (2016). Konkurencja na polskim rynku usług transportu lotniczego. Gdańsk: Wyd. UGd. |
20. | Veldhuis, J. (1997). The Competitive Position of Airline Networks. Journal of Air Transport Management, 3 (4), 181–182. |
21. | Veldhuis, J., Kroes, E. (2002). Dynamics in Relative Network Performance of the Main European Hub Airports. Cambridge: „Proceeding of the European Transport Conference”, 106–130. |
22. | Wołek, M. (2009). Transport kolejowy w obsłudze portów lotniczych. Europejskie studia przypadków. Logistyka, 3, 1–12. |