1. | Antonowicz, M. (2017). Kolej musi wpisywać się w założenia polityki zrównoważonego rozwoju. Kurier Kolejowy, 26 października. |
2. | Barcik, J, Czech, P. (2010). Sytuacja transportu kolejowego w Polsce na przełomie ostatnich lat – Cześć 2. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, 68, 13–18. |
3. | Bujak-Szwaczka, B., Kolas, P. (2010). Rozwój zrównoważony. Warszawa: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. |
4. | GUS (2018). Transport – wyniki działalności w 2017 r. Warszawa – Szczecin: GUS. |
5. | Guszczak, B. (2014). Rozwój transportu kolejowego w Polsce na przestrzeni ostatnich lat. Logistyka, 3, 2293–2303. |
6. | Kościk, B. (2007). Bioenergetyka podkarpacka. Jarosławiec: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa. |
7. | Koźlak, A. (2010). Ekonomika transportu, teoria i praktyka gospodarcza. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. |
8. | Nowak, I., Zielaskiewicz, H. (2009). Makrologistyka, Logistyka, 5. |
9. | OECD (2011). Towards Green Growth. Paris: OECD. |
10. | ONZ (2015). Przekształcanie naszego świata. Agenda na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju – 2030, ONZ |
11. | Pichola, I. (2012). Wizja zrównoważonego rozwoju dla polskiego biznesu 2050. Ministerstwa Gospodarki i Forum Odpo-wiedzialnego Biznesu. |
12. | SRT (2018). Projekt Strategii Zrównoważonego Rozwoju Transportu do 2030. Ministerstwo Infrastruktury, 9 listopada 2018. |
13. | The Global Competitiveness Report 2009–2010 (2010). Geneva: World Economic Forum. |
14. | Żak, J. (2009). Podstawowe obszary działań logistycznych. Transport. W: D. Kisperska-Moroń, S. Krzyżaniak (red.), Lo- |
15. | gistyka. Poznań: Instytut Logistyki i Magazynowania. |