1. | Bul, R. (2017). Węzły przesiadkowe jako główny element zintegrowanego systemu transportu publicznego w aglomeracji poznańskiej. Transport Miejski i Regionalny, 9, 11–19. |
2. | Bul, R., Kaczmarek, T. (2014). Społeczne uwarunkowania rozwoju kolei metropolitalnej w aglomeracji poznańskiej. Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe. |
3. | Czubiński, R. (2017). Jak mierzyć funkcjonalność węzłów przesiadkowych? Pobrane z: http://www.transport-publiczny. pl/wiadomosci/jak-mierzyc-funkcjonalnosc-wezlow-przesiadkowych-56552.html (10.02.2018). |
4. | Koncepcja (2014). Koncepcja zintegrowanego transportu publicznego w oparciu o linie poznańskiego węzła kolejowego. |
5. | Plan operacyjny wdrożenia opracowanej koncepcji zintegrowanego transportu publicznego w oparciu o linie kolejowe |
6. | PWK. Warszawa: WYG Consulting. |
7. | Koncepcja 2030 (2011). Uchwała Nr 239 Rady Ministrów z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie przyjęcia Koncepcji Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030. M.P. 2012, poz. 252. |
8. | Krajowa Polityka Miejska 2023 (2015). Pobrane z: https://www.miir.gov.pl/media/8282/Krajowa_Polityka_Miejska_ projekt_27_08_2015.pdf (20.11.2017). |
9. | Master Plan (2018). Master Plan dla Poznańskiej Kolei Metropolitarnej. Pobrane z: http://www.kolej.metropoliapoznan.pl/strona_glowna (20.11.2017). |
10. | Mikuła, Ł., Kaczmarek, T. (2016). Koncepcja kierunków rozwoju przestrzennego Metropolii Poznań. Poznań: Centrum Badań Metropolitalnych UAM. |
11. | Ofiarski, Z. (2012). Dotacja celowa jako kategoria źródeł dochodów jednostek samorządu terytorialnego. W: L. Etel, M. Tyniewicki (red.), Finanse publiczne i prawo finansowe. Realia i perspektywy zmian (s. 276–288). Białystok: Temida. |
12. | Rychlewski, J. (2011). Kolej metropolitalna w strategii rozwoju metropolii poznańskiej. W: A. Krych (red.), Nowoczesny transport publiczny w obszarach zurbanizowanych (s. 198–211). Poznań: Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej. |
13. | Rychlewski, J. (2017). Rola planowanej Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Poznań: Stowarzyszenie Metropolia Poznań (materiały konferencyjne). |
14. | Strategia ZIT (2015). Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Poznania. Pobrane z: http://www.zit.metropoliapoznan.pl/zit-dla-miejskiego-obszaru-funkcjonalnego-poznania/strategia-zit (12.12.2016). |
15. | Szołtysek, J. (2011). Kreowanie mobilności mieszkańców miast. Warszawa: Wolters Kluwer Polska. |
16. | Thiem, J., Mikołajczyk, M., Maćkowiak, A., Kempa, B., Popławski, M., Thiem, J. (2014). Badania i opracowanie planu transportowego aglomeracji poznańskiej. Poznań: Biuro Inżynierii Transportu, Millward Brown. |
17. | Tomaszyk, M. (2016). Zabezpieczenie potrzeb komunikacyjnych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na obszarze Aglomeracji Poznańskiej – organizacja, zarządzanie, inwestycje, propozycje zmian. W: J. Konieczny, R. Kamprowski (red.), Bezpieczne miasto w zagrożeniach środowiskowych. Ochrona ludności i ratownictwo (s. 539–560). Inowrocław–Poznań: Oficyna Wydawnicza Garmond. |
18. | Tomaszyk, M. (2017). Wybrane elementy polityki jakości komunikacji publicznej w aglomeracji poznańskiej na przykładzie standardów Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu. Polityka i Społeczeństwo, 3 (15), 32–56. Ustawa (2010). |
19. | Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym. Dz.U. 2011, nr 5, poz. 13. |
20. | WRPO (2013). Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2013–2020. Pobrane z: http://wrpo.wielkopolskie.pl/ (20.10.2017). |
21. | Zasady PKM (2015). Zasady Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Pobrane z: http://www.kolej.metropoliapoznan.pl/zasady-poznanskiej-kolei (20.11.2017). |