1. | Godusławski, M. (2017). Made In Poland nie podbija Chin. Puls Biznesu, 30 stycznia. |
2. | Grzybowski M (2015). Transport morski LNG. Polska Gazeta Transportowa, 47, 8 listopada. |
3. | Kęciek, K. (2017). Giganty mórz. Pobrane z: www.tygodnikprzeglad.pl/giganty-morz/ (10.02.2017). |
4. | Krośnicka, K.A. (1990). Technologie w portach morskich. In: L. Mindur (ed.), Technologie transportowe. Warszawa: WKiŁ. |
5. | Kuciński, K. (2002). Gospodarka globalna. Poznań: Kurpisz. |
6. | Lipińska-Słota, A. (2009). Korytarze transportowe Europa–Azja. In: M. Mindur (ed.), Transport Europa-Azja. Warszawa–Radom: Instytut Technologii Eksploatacji. |
7. | Naisbitt, J. (2007). Megatrendy, dziesięć nowych kierunków zmieniających nasze życie. Poznań: Zysk i S-ka. |
8. | Nowy Jedwabny Szlak Chin szansą dla Polski na inwestycje i eksport. Pobrane z: www.pb.pl/nowy-jedwabny-szlak-chin--szansa-dla-polski-na-inwestycje-i-eksport-802881 (30.12.2016). |
9. | Perenc, J. (2013). Inwestycje w infrastrukturę bazy kontenerowej na Ostrowie Grabowskim jako szansa rozwoju transportu kombinowanego w PKP CARGO. Problemy Transportu i Logistyki, 22, 247–261. |
10. | Pluciński, M. (2013). Polskie porty morskie w zmieniającym się otoczeniu. Warszawa: CeDeWu. |
11. | Rosa, G. (2013). Konkurencja w transporcie. Warszawa: C.H. Beck. |
12. | Stiglitz, J. (2005). Globalizacja. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. |
13. | Załoga, E (2013). Trendy w transporcie lądowym Unii Europejskiej. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |