1. | Burns, L.D. (1979). Transportation, temporal and spatial components of accessibility. Toronto: Lexington Books. |
2. | Guzik, R. (2003). Przestrzenna dostępność szkolnictwa ponadpodstawowego. Kraków: Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ. |
3. | Hoszman, A. (2013). Postrzeganie wartości czasu w transporcie – perspektywa przedsiębiorstwa i konsumenta. Problemy Transportu i Logistyki, 21, 71–82. |
4. | Litman, T. (2017). Evaluating Accessibility for Transportation Planning.Toronto: Victoria Transport Policy Institute. |
5. | Measuring What Matters: Access to Destinations (2010). Study Research Summary no. 2, Center for Transportation Studies University of Minnesota, August. |
6. | Ratajczak, W. (1992). Dostępność komunikacyjna miast wojewódzkich Polski w latach 1948–1988. W: Z. Chojnicki, T. Czyż (red.), |
7. | Współczesne problemy geografii społeczno-ekonomicznej Polski. Poznań: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. |
8. | Spiekermann, K, Wegner, M. (2006). Accessibility and Spatial Development in Europe. Scienze Regionali, 2, 15–46. |
9. | Stanchev, D., Menaz, B. (2006). Third Annual Thematic Research Summary – Equity and Accessibility. Brussels: EC. |
10. | Tarski, I. (1976). Czynnik czasu w procesie transportowym. Warszawa: Wydawnictwo Komunikacji i Łączności. |
11. | Taylor, Z. (1999). Przestrzenna dostępność miejsc zatrudnienia, kształcenia i usług a codzienna ruchliwość ludności wiejskiej. Warszawa: Continuo. |
12. | Tolley, R.S., Turton, B.J. (2014). Transport systems policy and planning a geographical approach. New York–London: Routledge Taylor & Francis Group. |