1. | Bartoszewicz M., Gulińska H., Platforma e-learningowa jako element wspomagający przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela, „E-mentor” 2013, nr 4 (51). |
2. | Bauman T., Uniwersytet wobec zmian społeczno-kulturowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2001. |
3. | Bołtuć P., Konstruktywizm w e-edukacji oraz jego krytyka, „E-mentor” 2011, nr 4 (41). |
4. | Dylak S., Konstruktywizm jako obiecująca perspektywa kształcenia nauczycieli, www.cen.uni.wroc.pl/teksty/konstrukcja.pdf (10.05.2014). |
5. | Filipiak E., Rozwijanie zdolności uczenia się. Z Wygotskim i Brunerem w tle, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2012. |
6. | Furgoł S., Hojnacki L., Metoda WebQuest. Poradnik dla nauczyciela, Wydawnictwo Think Global, Warszawa 2013. |
7. | Furgoł S., Jak uczyć pokolenie cyfrowych tubylców? (2), www.edunews.pl/system-edukacji/szkoly/1906-jak-uczyc-pokolenie-cyfrowych-tubylcow-2 (10.05.2014). |
8. | Gołębniak D. B., Wyjść poza scjentystyczne i personalistyczne myślenie o „uczeniu się uczenia”, w: Rozwijanie zdolności uczenia się. Wybrane konteksty i problemy, red. E. Filipiak, Wydawnictwo UKW, Bydgoszcz 2008. |
9. | Jaszczuk A., Edukacja zdalna i e-learning – wybrane zagadnienia na przykładzie Portalu Edukacji Ekonomicznej NBPortal.pl, „E-mentor” 2005, nr 2 (9). |
10. | Kąkolewicz M., Uczenie się jako konstruowanie wiedzy. Świadomość, qualia i technologie informacyjne, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2011. |
11. | Klus-Stańska D., Dydaktyka wobec chaosu pojęć i znaczeń, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa 2010. |
12. | Klus-Stańska D., Rozwojowa zmiana poznawcza, w: Pedagogika wczesnoszkolna, red. D. Klus-Stańska, M. Szczepska-Pustkowska. |
13. | Kopciał P., Project Based E-learning – nowy model e-kształcenia, „E-mentor” 2010, nr 3 (35). |
14. | Kraśniewski A., Kształcenie, w: Polskie szkolnictwo wyższe: stan, uwarunkowania i perspektywy, red. A. Matysiak, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2009. |
15. | Kruk J., Przestrzeń i rzeczy jako środowisko uczenia się, w: Pedagogika wczesnoszkolna, red. D. Klus-Stańska, M. Szczepska-Pustkowska, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2009. |
16. | Krzysztofek K., Przedmowa: Posttradycyjne communitas – nadzieja na dobre społeczeństwo, w: J. Bierówka, Zasada wzajemności w społeczeństwie informacyjnym, |
17. | Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne Sp. z o.o. – Oficyna Wydawnicza AFM, Kraków 2009. |
18. | Lubina E., Metoda projektu w procesie dydaktycznym uczelni wyższej, w: Uczelnia oparta na wiedzy – organizacja procesu dydaktycznego oraz zarządzanie wiedzą w ekonomicznym szkolnictwie, red. T. Gołębiowski, M. Dąbrowski, B. Mierzejewska, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2005. |
19. | Michałowicz B., Sidor D., Metody aktywizujące w konstruktywistycznym środowisku uczenia sie na e-zajęciach, w: E-learning w szkolnictwie wyższym – potencjał i wykorzystanie, red. M. Dąbrowski, M. Zając, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2010. |
20. | Palka S., Wiedza w akademickim kształceniu pedagogów, w: Paradygmaty akademickiego kształcenia pedagogów, red. A. Sajdak, D. Skulicz, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2010. |
21. | Sajdak A., Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich. Teoretyczne podstawy dydaktyki akademickiej, Oficyna Wydawnicza Impuls, Kraków 2013. |
22. | Striker M., Wojtaszczyk K., Bariery wdrażania e-learningu na przykładzie uczelni wyższej (cz. I), „E-mentor”, 2009, nr 4 (31). |
23. | Szafraniec M., WebQuest, http://webquest.furgol.org/1999/11/webquest.html (10.05.2014). |
24. | The NMC Horizon Report: 2012 Higher Education Edition, www.nmc.org/pdf/ 2012-horizon-report-HE.pdf , s. 4 (10.05.2014). |
25. | Wróblewska W., Metody pracy ze studentami w kontekście efektów określonych w Krajowych Ramach Kwalifikacji dla Szkolnictwa Wyższego, „E-mentor” 2012, nr 1 (43). |
26. | Zacher L., Transformacje społeczeństw. Od informacji do wiedzy, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2007. |