1. | Descombes, V. (1997). To samo i inne. Czterdzieści pięć lat filozofii francuskiej (1933–1978). Warszawa: Wydawnictwo |
2. | Spacja. |
3. | Domeracki, P. (2015). Ekoantropologia antyhumanistyczna. Przypadek Johna Nicholasa Graya. Studia |
4. | Ecologiae et Bioethicae, 4 (13), 9–38. DOI: http://dx.doi.org/10.21697/seb.2015.13.4.01. |
5. | Eagleton, T. (2012). Koniec teorii. Warszawa: Wydawnictwo Krytyki Politycznej. |
6. | Ethos (2009). Ethos, 1–2, passim. |
7. | Ethos (2016). Ethos, 116, passim. |
8. | Harold, J. (2010). Koniec globalizacji. Czego nauczył nas wielki kryzys? Warszawa: Wydawnictwo Naukowe |
9. | Scholar. |
10. | Heller, M. (2012). Idea uniwersytetu. PAUza Akademicka, 169, 1–3. |
11. | Holloway, Ch. (2018). Koniec polityki. Open Source Government: państwo bez przymusu. Warszawa: Fijorr |
12. | Publishing. |
13. | Jaspers, K. (2017). Idea uniwersytetu. Warszawa: Narodowe Centrum Kultury. |
14. | Kamiński, M. (2012). Koniec PiS-u. Z Michałem Kamińskim rozmawia Andrzej Morozowski. Warszawa: |
15. | Wydawnictwo Czerwone i Czarne. |
16. | Kobylarek, A. (2002). Uniwersytet – zarys ewolucji idei podstawowej. Nauka i Szkolnictwo Wyższe, |
17. | 1 (19), 90–100. |
18. | Kwieciński, Z. (2006). Dryfować i łudzić. Polska „strategia” edukacyjna. Nauka, 1, 27–45. |
19. | Lewis, C.S. (2013). Koniec człowieczeństwa. Kraków: Wydawnictwo Esprit. |
20. | Migalski, M. (2015). Koniec demokracji. Warszawa: The Facto. |
21. | Nowak, P. (2012). Hodowanie troglodytów. Pobrane z: http://www.rp.pl/artykul/9157,905410-Hodowanie- |
22. | troglodytow.html (25.01.2013). |
23. | Nowak, P. (2014). Hodowanie troglodytów. Uwagi o szkolnictwie wyższym i kulturze umysłowej człowieka |
24. | współczesnego. Warszawa: Fundacja Augusta hrabiego Cieszkowskiego. |
25. | Rymkiewicz, W. (2016). Edytorial. Kronos, 3 (38), 3–4. |
26. | Scruton, R. (2015). Koniec uniwersytetu. Ethos, 1 (109), 53–63. DOI 10.12887/28-2015-1-109-05. |
27. | Sosnowska, P. (2015). Arendt i Heidegger. Pedagogiczna obietnica filozofii. Kraków: TAiWPN Universitas. |
28. | Śliwerski, B. (2017). Rok habilitacyjnej ekstraklasy w pedagogice. Pobrane z: http://sliwerski-pedagog. |
29. | blogspot.com/2017/01/rok-habilitacyjnej-ekstraklasy-w.html (2.04.2018). |
30. | Trzcionkowski, L. (2013a). List otwarty. Pobrane z: www.academia.edu/4730889/List_otwarty |
31. | (20.11.2013). |
32. | Trzcionkowski, L. (2013b). Niektórzy studenci nie powinni ukończyć gimnazjum. Odchodzę. Pobrane z: |
33. | http://wyborcza.pl/1,95891,14985309,_Niektorzy_studenci_nie_powinni_ukonczyc_gimnazjum_. |
34. | html (20.11.2013). |
35. | Vattimo, G. (2006). Koniec nowoczesności. Kraków: Wydawnictwo Universitas. |
36. | Warmbier, A. (2014). O tzw. „końcu podmiotu” – współczesne rewizjonistyczne konteksty filozoficzne. |
37. | Zarządzanie Publiczne, 3 (29), 45–56. DOI: 10.7366/1898352932905. |
38. | Wielgosz, P. (red.) (2013). Koniec Europy, jaką znamy. Warszawa: Instytut Wydawniczy Książka i Prasa. |