Pedagogika Szkoły Wyższej

ISSN: 2083-4381     DOI: 10.18276/psw
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / 2/2018 (24)

Rok wydania: 2019
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
*

strona tytułowa

1 (1-1) --- Więcej
*

strona redakcyjna

1 (2-2) --- Więcej
*

spis treści

4 (3-6) --- Więcej
1.

O trzech tradycjach studiowania

14 (7-20) Mieczysław Malewski Więcej
2.

Autonomia edukacji akademickiej w warunkach centralizmu programowego i dekretowanych efektów kształcenia

12 (21-32) Maria Czerepaniak-Walczak Więcej
3.

What Does Autonomy in Universities Look Like?


(JAK WYGLĄDA AUTONOMIA NA UNIWERSYTETACH?)
7 (33-39) Julian Stern Więcej
4.

O potrzebie egzystencjalnej refleksji nad kształceniem

11 (41-51) Julita Orzelska Więcej
5.

Autonomia, exodus, zaangażowanie

11 (53-63) Oskar Szwabowski Więcej
6.

Autonomia uniwersytetu – między ideą a praktyką. Perspektywa filozoficzna

9 (65-73) Piotr Domeracki Więcej
7.

Indywidualizm – autonomia – wspólnotowość

7 (75-81) Janina Świrko Więcej
8.

Martha Nussbaum on the silent crisis of universities


(MARTHA NUSSBAUM O CICHYM KRYZYSIE UNIWERSYTETÓW)
6 (83-88) Katarzyna Ciarcińska Więcej
9.

Autonomia w przestrzeni akademickiej – znaczenia, doświadczenia, ograniczenia

16 (89-104) Elżbieta Wołodźko Więcej
10.

Proces studiowania znaczącym komponentem jakości kształcenia w szkole wyższej

11 (105-115) Anna Karpińska, Walentyna Wróblewska Więcej
11.

O funkcjach motywacji w dydaktyce akademickiej

14 (117-130) Maria Porzucek-Miśkiewicz, Sonia Wawrzyniak Więcej
12.

Czy i ile autonomii w małej „uczelni samorządowej”?

20 (131-150) Włodzimierz Olszewski Więcej
13.

Doświadczanie autonomii przez studentów działających w kołach naukowych

11 (151-161) Ilona Kość Więcej
14.

Autonomia niemieckiej szkoły wyższej – pomiędzy nauką a polityką (wybrane aspekty)

9 (163-171) Aleksandra Sander Więcej