Year of publication: | 2014 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Homo academicus w świecie homo oeconomicus. O obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem(Homo academicus in world of homo oeconomicus. On the areas and forms of struggle with the academic enslavement) |
14 (11-24) | Maria Czerepaniak-Walczak | More |
2. |
Oskar Szwabowski Uniwersytet - Fabryka - Maszyna. Uniwersytet w perspektywie radykalnej, Warszawa 2014(Oskar Szwabowski University - factory - machine. University in Radical Perspective, Warszawa 2014) |
8 (181-188) | Małgorzata Anna Kućko | More |
3. |
Absolwenci studiów wyższych o studiach III stopnia z perspektywy przemian rynku edukacyjnego(Phd degree holders regarding changes in an educational market) |
22 (155-176) | Justyna Wrzochul-Stawinoga | More |
4. |
Praktyka edukacji muzycznej w klasach początkowych w opiniach studentów pedagogiki – kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej(The practice of music education in early stages of primary education in the opinion of students of pedagogy – candidates for early education teachers) |
11 (143-153) | Rafał Majzner | More |
5. |
Zaangażowanie w studiowanie czy pozorowanie?(Involvement in the study or pretending?) |
16 (105-120) | Małgorzata Mikut | More |
6. |
Humanistyczny wymiar środowiska sportowego – na podstawie badań własnych(Humanistic dimension of the sports environment – on the base of examinations) |
19 (123-141) | Jan Czechowski | More |
7. |
Quo vadis university teacher? |
18 (25-42) | Ivana Pirohova | More |
8. |
Pedagogiczne przewroty i powroty – dynamiczne ramy rozwoju(Pedagogical breaks and returns – dynamic development framework) |
27 (43-69) | Wiesław Andrukowicz | More |
9. |
Wspólny-niespójny mianownik uczelni i muzeów(A common-inconsistent denominator of universities and museums) |
17 (73-89) | Barbara Karwowska-Politewicz | More |
10. |
Student – klient na współ- czesnym uniwersytecie(Student – client in the modern university) |
12 (93-104) | Karina Knasiecka-Falbierska | More |